Köpings-åka

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Skit:gnissla jag hoppade över för att det såg så grymt mörkt ut men vid 18 blecket sken solen :( jag har blivit en solskens knutte:gråta:gråta

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Skit:gnissla jag hoppade över för att det såg så grymt mörkt ut men vid 18 blecket sken solen :( jag har blivit en solskens knutte:gråta:gråta

haha jag och en nykomling hann till kolsva via sundängen och tillbaka innan himlen öppnade sig :tummenupp

evis

jag VET att MöRDartJyvar finns i sura...
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
Yamaha R1 -03

ingen retta imorrn:gråta:gråta:gråta besiktning i nästa vecka för att vv är slow motioners... det här är skit:huvet

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj
ingen retta imorrn:gråta:gråta:gråta besiktning i nästa vecka för att vv är slow motioners... det här är skit:huvet

Vad är väl en bal på slottet.... antagligen värdelös mot att pressa en färsk r1:a på finvägar med polarna:D Håll ut och åkalla regn som jag :D

Ja inte var det jag iaf :D jag har haft annat för mig ..... kan du sluta önska regn ??!! vi andra vill ju åka --:yoparty

efter regn kommer....................................japp mer regn men sen kommer det pollen och damm fria dagar att kurvsmiska på och då är vi alla fitt for vägkriga:tummenupp

Last edited:

sportis1

Guest
Efter regn kommer sol..just nu ser det lovande ut, rätt varmt och uppsprickande, fortsätter detta kommer jag o visar min fula nyna vid donken:tummenupp

sportis1

Guest
Håhå...jag hade nog halvt om halvt mentalt bokat Yamahacenter idag som tisdagsmål..

Ja men satan igatan..det hade jag glömt, jag som tipsade om det..kommer nog inte finnas tid för mig att ta mig dit före stängning..eller så drar jag på en tur direkt, o får skita i tisdagskörat här..? Blev mkt idag då...5 års dagen för körkortet på mc:tummenupp samt en mor som fyller år:)

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Hoj
Yamaha R1
Ahh blir inget tisdagsåka idag .... och en icke allt för avancerad gissning säger att det inte hinns med ett besök på Yammahandlarn....:näsblod får bli nästa gång .....:yoparty:gnissla

Håhå...jag hade nog halvt om halvt mentalt bokat Yamahacenter idag som tisdagsmål..

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Ahh blir inget tisdagsåka idag .... och en icke allt för avancerad gissning säger att det inte hinns med ett besök på Yammahandlarn....:näsblod får bli nästa gång .....:yoparty:gnissla

Hämtade hem en ny bil idag och då var det svårt att få frugan förstå att man spenderar (för mig)stora pengar på en bil för att dumpa den på uppfarten och sticka ut med hojen:näsblod lät vettigare när hsb:n sa detta :D

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Hämtade hem en ny bil idag och då var det svårt att få frugan förstå att man spenderar (för mig)stora pengar på en bil för att dumpa den på uppfarten och sticka ut med hojen:näsblod lät vettigare när hsb:n sa detta :D

Om du låter hsb:n köra bilen så kan du köra hojen... eller funkar det inte så?
:banana:banana:banana

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Om du låter hsb:n köra bilen så kan du köra hojen... eller funkar det inte så?
:banana:banana:banana

Du är nog inte gift va? Vad du än gör efter några år in på äktenskapet är fel tillochmed när du gör allt rätt...det bara är så det har deras mammor lärt dem:D Det finns undantag men de är upptagna givetvis:D

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Du är nog inte gift va? Vad du än gör efter några år in på äktenskapet är fel tillochmed när du gör allt rätt...det bara är så det har deras mammor lärt dem:D Det finns undantag men de är upptagna givetvis:D

Ha ha ha, det är bara en fråga om uppfostran av hsb, jorå gift sen några år men har lagt lite tid på att få henne dit man vill.
Köpte en Jaguar till henne i Februari så då har man ett gäng "slipp ut ur fängelset" kort på handen. :D

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Ha ha ha, det är bara en fråga om uppfostran av hsb, jorå gift sen några år men har lagt lite tid på att få henne dit man vill.
Köpte en Jaguar till henne i Februari så då har man ett gäng "slipp ut ur fängelset" kort på handen. :D

Hur många kort ger en v70 modell ny???

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02

Jösses, här e man både statsminister å finansminister :tummenupp

Än så länge :rolleyes:

:D

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke

Jo, det funkar ju...om man är fastiljonär! :fakta

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...