ja nog fan var jag själv på donken idag iaf
Kolla vädret nyss och ser inte ut som att ni får guida mig på köpingsvägar denna tisdag heller Jag har hoppet kvar inför helgen!
ja nog fan var jag själv på donken idag iaf
Skit jag hoppade över för att det såg så grymt mörkt ut men vid 18 blecket sken solen jag har blivit en solskens knutte
haha jag och en nykomling hann till kolsva via sundängen och tillbaka innan himlen öppnade sig
Aldrig kul att bli blöt men man ska offra för sporten synd att man blivit så vek med åren
Vem är nykomlingen?
Skit jag hoppade över för att det såg så grymt mörkt ut men vid 18 blecket sken solen jag har blivit en solskens knutte
ingen retta imorrn besiktning i nästa vecka för att vv är slow motioners... det här är skit
Ja inte var det jag iaf jag har haft annat för mig ..... kan du sluta önska regn ??!! vi andra vill ju åka --
Efter regn kommer sol..just nu ser det lovande ut, rätt varmt och uppsprickande, fortsätter detta kommer jag o visar min fula nyna vid donken
Håhå...jag hade nog halvt om halvt mentalt bokat Yamahacenter idag som tisdagsmål..
Håhå...jag hade nog halvt om halvt mentalt bokat Yamahacenter idag som tisdagsmål..
Ahh blir inget tisdagsåka idag .... och en icke allt för avancerad gissning säger att det inte hinns med ett besök på Yammahandlarn.... får bli nästa gång .....
Hämtade hem en ny bil idag och då var det svårt att få frugan förstå att man spenderar (för mig)stora pengar på en bil för att dumpa den på uppfarten och sticka ut med hojen lät vettigare när hsb:n sa detta
Om du låter hsb:n köra bilen så kan du köra hojen... eller funkar det inte så?
Du är nog inte gift va? Vad du än gör efter några år in på äktenskapet är fel tillochmed när du gör allt rätt...det bara är så det har deras mammor lärt dem Det finns undantag men de är upptagna givetvis
Ha ha ha, det är bara en fråga om uppfostran av hsb, jorå gift sen några år men har lagt lite tid på att få henne dit man vill.
Köpte en Jaguar till henne i Februari så då har man ett gäng "slipp ut ur fängelset" kort på handen.
Du är nog inte gift va? Vad du än gör efter några år in på äktenskapet är fel tillochmed när du gör allt rätt...det bara är så det har deras mammor lärt dem Det finns undantag men de är upptagna givetvis
Ha ha ha, det är bara en fråga om uppfostran av hsb, jorå gift sen några år men har lagt lite tid på att få henne dit man vill.
Köpte en Jaguar till henne i Februari så då har man ett gäng "slipp ut ur fängelset" kort på handen.
Hur många kort ger en v70 modell ny???
Hur många kort ger en v70 modell ny???
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION