Köpings-åka

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Läste en broschyr förra året där VD'n sade att deras största problem är att få männen att stanna längre än två timmar! :D

I övrigt kan jag hålla med om att det är vidrigt där. Förra året hann jag inte mer än 100 meter in i byggnaden så stod Sten & Stanley och "sjöng" och sålde skivor. Jag höll fan på att börja :gråta

Å andra sidan så handlar vi alla julklappar och presenter till alla ungar för hela året där. Så efter 3 timmars lidande så har man sluppit lidande för ett helt år framåt + att man får pengar över till viktigare saker! :tummenupp

Och Gabor... En sån liiiiten flicka som du skulle AAAALDRIG våga göra nåt sånt. Och vi skulle dessutom aldrig tro dig utan fotobevis! :D:tuttar

Ok så här är det...om och jag säger om ni hamnar i provrummet på g-kås så välj inte bås 17 för den är nu ollad :D om ni nu mot all förmodan inte tror mig så utmanar jag er att åka dit och dra ett slick med :tungan på spegeln först då vet ni med säkerhet och....ni törs aldrig :arsele

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Hur ser det ut med planerna för dagens tisdagskörning?

Har evis fått sin rätta retta? Lever Gabor2? :D

Är det provkörnings-turné till FB rent av?

/J

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
Ok så här är det...om och jag säger om ni hamnar i provrummet på g-kås så välj inte bås 17 för den är nu ollad :D om ni nu mot all förmodan inte tror mig så utmanar jag er att åka dit och dra ett slick med :tungan på spegeln först då vet ni med säkerhet och....ni törs aldrig :arsele

Törs inte jag?!? :D

evis

jag VET att MöRDartJyvar finns i sura...
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
Yamaha R1 -03
Tror du jag har fått den? :mad: :huvet ...skulle inte tro det :(
det är allt annat än skoj just nu...jag vill UT OCH ÅKA!!!! gaaahhh

av Gabor2 är det bara ett skal kvar av hans forna jag :( stackarn blev av med allt liv som fanns kvar...MEN, en hojtur kanske kan liva upp den stackarn?! :krama

Hur ser det ut med planerna för dagens tisdagskörning?

Har evis fått sin rätta retta? Lever Gabor2? :D

Är det provkörnings-turné till FB rent av?

/J

evis

Gick med
13 Jul 2008
Hoj
Yamaha R1 -03
Korven är på kurs och simson da silva är hos oss den här veckan så det blir ingen tur för mig till FB tyvärr :(
Hahaha...hade jag åkt dit själv tror jag att jag torskat hem en gixxer och jag vet inte hur nöjd mannen skulle bli då :yoparty

Du vågar ALDRIG.

Evis - släng korven bakpå dunderässet och sikta på lite kul provspakning på FB ikväll, öppet till 20.00 - perfa abstinenskur.

/J

Hmm...jobbar inte du? :va

Du vågar ALDRIG.

Evis - släng korven bakpå dunderässet och sikta på lite kul provspakning på FB ikväll, öppet till 20.00 - perfa abstinenskur.

/J

Last edited:

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj
:gråta:gråta:gråta jag jobbar. Men inte för någon timme sen :)då var jag och sportis ute på zx10:an zzr1400:an gixxern och cb1000:n :hoppa: Vi gjorde några :ajjabajja repor med inslag av grabbarna i blått som vi såg i tid(phuuu)
och kan nu avlägga denna rapport....Japp evis du skulle garanterat haft en gixxer när korven kom hem!!!!!

evis

Gick med
13 Jul 2008
Hoj
Yamaha R1 -03
jag förstod det! vad tror du, jag kanske skulle åka dit ändå?! jag tar dundret med mig och dumpar den där :tummenupp
vad tror du den kokta korven säger då? :banana

:gråta:gråta:gråta jag jobbar. Men inte för någon timme sen :)då var jag och sportis ute på zx10:an zzr1400:an gixxern och cb1000:n :hoppa: Vi gjorde några :ajjabajja repor med inslag av grabbarna i blått som vi såg i tid(phuuu)
och kan nu avlägga denna rapport....Japp evis du skulle garanterat haft en gixxer när korven kom hem!!!!!

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
jag förstod det! vad tror du, jag kanske skulle åka dit ändå?! jag tar dundret med mig och dumpar den där :tummenupp
vad tror du den kokta korven säger då? :banana

Han blir nog jEte-glad. :crash GÖRT! Du vågar ALDRIG! :fakta

/J - dras med orena tankar om svart gixxer, ångesten är obeskrivbar.

evis

Gick med
13 Jul 2008
Hoj
Yamaha R1 -03
Ahhh...du börjar så smått överge din italienska pastarääääser :krama me like...

Han blir nog jEte-glad. :crash GÖRT! Du vågar ALDRIG! :fakta

/J - dras med orena tankar om svart gixxer, ångesten är obeskrivbar.

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Ahhh...du börjar så smått överge din italienska pastarääääser :krama me like...

Det är förträngd, uppdämd ilandsfrustration över att man inte vill ta sig råd att handla 1198S, då ter sig en gixxer som gratis, men det vore att falla på målsnöret.. ;)

Nä, Millen trivs man med, trygg och rask nog - och gratis att försäkra. :D

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Men vad ÄR detta, helt dött - en tisdag, 16:24?

Jag är lite sugen på en lugn tur med fika-tjöt, ingen hugad?

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Men vad ÄR detta, helt dött - en tisdag, 16:24?

Jag är lite sugen på en lugn tur med fika-tjöt, ingen hugad?

Naäe det regnar i söööping just nu !!! Lägger lite sordin på åkat så jag "lägger" mig!! Vi får helt enkelt planera in en sväng längre fram i veckan.
Det är nu... just nu som det känns att kompa ut några timmar i f-middags var en hitt!

SGM

Gick med
29 Feb 2008
Hoj
Sicket generalpiss, det är som vanligt - man börjar tro att det finns hopp om regnfri eftermiddag, hela dagen i stort med höga moln och till största del blå himmel och sol.

..jolåsåatte, klev ut 16:42...totalt gråblå himmel. :gnissla

3:e gången på kort tid man tvingas spaka i regn. :FU @ vädergudarna

/J

evis

Gick med
13 Jul 2008
Hoj
Yamaha R1 -03
Tjejförsäkring??

Det är förträngd, uppdämd ilandsfrustration över att man inte vill ta sig råd att handla 1198S, då ter sig en gixxer som gratis, men det vore att falla på målsnöret.. ;)

Nä, Millen trivs man med, trygg och rask nog - och gratis att försäkra. :D

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
:rofl han bjöd in så fint så jag kunde inte låta bli :D

Precis, det var ju skott på vidöppet mål :D

SGM, inte sänka garden sådär när man simmar i en bassäng med pirayor som bara väntar på en öppning, ett läge att attackera den svage :hihi det straffar sig :arsele

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...