Köpings-åka

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Måste väl ge ett par minst, fast det beror väl på hsb:n vissa värderar hållahandenisoffanframförtvn mer så... men du ska offra dig till GEKÅs det måste ge pluspoäng

Jag vet...jag känner mig som lammen inför slakten:( Gekås är som att runka med en osthyvel ...lite kul...mest ont:näsblod

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Jag vet...jag känner mig som lammen inför slakten:( Gekås är som att runka med en osthyvel ...lite kul...mest ont:näsblod

Det är därför det finns vuxendagis för män och öldrickar ställen där...
"Jag går ut en stund så kan du kolla alla fina billiga grejer här inne" tricket är perfekt när hon sen kommer ut så är man inte den som kan/ får köra hem. :tungan:tungan

evis

jag VET att MöRDartJyvar finns i sura...
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
Yamaha R1 -03
Timme tre därinne får de flesta killar att leta efter alternativa tidsfördriv :D

fattar inte hur ni orkar!!!! finns inte en chans att jag skulle följa med som sällskap, åka själv etc. till ett sådant ställe!!!:zpy

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Hoj
Yamaha R1
Ahh som någon tidigare skrev ..... dom bästa är redan jäkligt upptagna:krama:kiss

Timme tre därinne får de flesta killar att leta efter alternativa tidsfördriv :D

fattar inte hur ni orkar!!!! finns inte en chans att jag skulle följa med som sällskap, åka själv etc. till ett sådant ställe!!!:zpy

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj

Som jag skrev tidigare då!! Det finns undantag :)

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946

Hade premiär där för sex veckor sedan hittade ett mat & öl hak det var helt OK. Tog först :öl fick sen :ajjabajja men jag var där och supportade.

gabor2

Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Jag har en plan dock!!! Jag tänkte skämma ut oss direckt när vi går in på gekås genom att sjunga så högt jag kan born too be cheeap tio gånger vilket borde resultera i att jag får rött kort av frugan och hamnar i bilen eller ska jag bara prova att "borra":D

evis

jag VET att MöRDartJyvar finns i sura...
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
Yamaha R1 -03
:rofl :rofl :rofl go for it!!!! :krama

Jag har en plan dock!!! Jag tänkte skämma ut oss direckt när vi går in på gekås genom att sjunga så högt jag kan born too be cheeap tio gånger vilket borde resultera i att jag får rött kort av frugan och hamnar i bilen eller ska jag bara prova att "borra":D

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF

Jag skulle provborra i provhytt, det är väl det en sådan är till för? :va

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500

hahaha inte frisk någonstans :rofl:rofl

SiNteX

Evil Twin
Gick med
4 Jan 2008
Hoj
-----
Herregud, här går man in o ska avnjuta lite rolig läsning och här snackar ni shopping. Nää, fyy f*n säger jag, ni borde skämmas!
Gabor2; Du vågar f*n ALDRIG!!!!

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke

Läste en broschyr förra året där VD'n sade att deras största problem är att få männen att stanna längre än två timmar! :D

I övrigt kan jag hålla med om att det är vidrigt där. Förra året hann jag inte mer än 100 meter in i byggnaden så stod Sten & Stanley och "sjöng" och sålde skivor. Jag höll fan på att börja :gråta

Å andra sidan så handlar vi alla julklappar och presenter till alla ungar för hela året där. Så efter 3 timmars lidande så har man sluppit lidande för ett helt år framåt + att man får pengar över till viktigare saker! :tummenupp

Och Gabor... En sån liiiiten flicka som du skulle AAAALDRIG våga göra nåt sånt. Och vi skulle dessutom aldrig tro dig utan fotobevis! :D:tuttar

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS