jag vet att hans hsb vill straffa just så
Kan straffas mä en "Emmaljunga cab"
Kan straffas mä en "Emmaljunga cab"
Jo, det funkar ju...om man är fastiljonär!
Måste väl ge ett par minst, fast det beror väl på hsb:n vissa värderar hållahandenisoffanframförtvn mer så... men du ska offra dig till GEKÅs det måste ge pluspoäng
Jag vet...jag känner mig som lammen inför slakten Gekås är som att runka med en osthyvel ...lite kul...mest ont
hur ofta har du varit på Gekås ??? låter som att du terrat hyveln .....
Jag vet...jag känner mig som lammen inför slakten Gekås är som att runka med en osthyvel ...lite kul...mest ont
Timme tre därinne får de flesta killar att leta efter alternativa tidsfördriv
fattar inte hur ni orkar!!!! finns inte en chans att jag skulle följa med som sällskap, åka själv etc. till ett sådant ställe!!!
fattar inte hur ni orkar!!!! finns inte en chans att jag skulle följa med som sällskap, åka själv etc. till ett sådant ställe!!!
Jag har en plan dock!!! Jag tänkte skämma ut oss direckt när vi går in på gekås genom att sjunga så högt jag kan born too be cheeap tio gånger vilket borde resultera i att jag får rött kort av frugan och hamnar i bilen eller ska jag bara prova att "borra"
Jag har en plan dock!!! Jag tänkte skämma ut oss direckt när vi går in på gekås genom att sjunga så högt jag kan born too be cheeap tio gånger vilket borde resultera i att jag får rött kort av frugan och hamnar i bilen eller ska jag bara prova att "borra"
Jag skulle provborra i provhytt, det är väl det en sådan är till för?
Du vet väl att du inte kan säga sånt till Gabor2 ... han har en inre drift att testa allt som vi påstår är riktigt
Du vet väl att du inte kan säga sånt till Gabor2 ... han har en inre drift att testa allt som vi påstår är riktigt
Hähä - det vågar du ALDRIG Gabor2! Aldrig säger jag!
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |