Hoho den var ju fan inkörd redan när vi lastat i hEstfuKkosläpet utanför AVA, hur mycket mer ska du köra in den egentligen?? Italienskor vill inte ha mjukstart! Pang PÅ bara
bRassA i helVetT!!11one!1
Stånkan fick jag ihop idag, Schimsade ventiler, på med kamkedja, fylla olja, transolja, koppla el, montera fögge med kablar, avgas på, tank på, bakram å sadel på osv.. Dags för provstart!
Kickbenet är ju kraschat, så jag fick polaren att hoppa igång den, starta 3:e kicken, efter att ha stått isärplockad 2 år
men blårök värre än sur merca 190 diesel från -78.. Tänkte faan, var ju därför jag rev skiten från första början.. Vi kör lite på tomgång men ingen minskning av rökmängd (mest vid gaspådrag/avslag).. Då dessa stånkor mår dåligt av att stå länge på tomgång så skickar jag ut polaren på provvarv runt garaget (han var lättövertalad, gammal crossräv gillar CRF450R). Han kör ett och två varv, fortfarande dimma bakom hojen, på tredje varvet slutar det helt att ryka, SÅ SKÖNT, var bara oljerester i ljuddämparen osv som låg kvar och spökade.
Signalerade åt polaren att han kunde sluta åka vändor runt garaget, och han skulle bara ta sista varvet innan han kom tillbaka, när han är på andra sidan huset hör vi krasch och motorn dör på motarden. Hoppar runt huset på kryckorna och hittar polare med motard på backen
Fan tar crascherna aldrig slut?
Han klarade sig skapligt, men hade bara crosshjälm, crosshandskar, jeans, tröja och skor på sig, rediga köttskrapsår på båda armarna, knäna, höfterna och i svanken. Byxor och tröja hängde i trasor
. Hade dessutom sabbat foten rätt bra, var blå och svullen och hade ett skärsår på vristen.. Skjutsade han direkt till akuten, där jag väntade i ca:2 timmar innan hans tjej kom och löste av mig..
Nu får de fan vara slutkraschat
börjar undra om det vilar nån förbannelse över mig och mina hojjar? hElveTt!!one11!
(skulle kanske legat i dagbokstråden istället, men då SGM frågade hur det gick med stånkan så hamnade historian här istället, punGt
)