JackDaniels
Medlem?
- Gick med
- 4 Jul 2006
- Hoj
- XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Det är verkligen inte läge att garva, men...det låter som att du är lite prövad just nu, är det korrekt?
Hyndan var väl apless på att ha varit stilla så länge, så den tog väl första bästa chansen att göra livet surt för någon.
Jag tror du paltar för lite med donnorna, det är för mycket whambamthankyoumam - det lär pillas lite med...
/J
Lite prövad är ett understatement Everything i touch ends up in pieces
Fan Hyndajävel ska va riktigt glad att jag ens orkar skruva ihop den, belöna mig med långa wheelies och många stoppies, samt ett minimum av kolvras.. Inte trilskas som tack för nyrenoverad topp á 8000:- .. Men felet ligger i generna, då hon från början är en japps, men har blivit köpt som ny av HM fabriken i Italien, som konverterat henne till supermoto och sedan sålt henne till Sverige via Hondas ÅF. Hon måste fått lite väl mycket Italienskt blod i sig, för hon trilskas värre än den värsta av 1098r Jäkla Diva
Men nu ska hon få gå på biltema spilloja ur opeln med luftfilter doppat i gammal frityrolja från McD, sådeså.. Mouhahaha payback is a bitch.. Ska fan tanka diesel med :detonation
Nää ska fan inte pillas med hojar, pang på bara, rakt på sak.. Inge jäkla daltande, då får dom för sig massa saker.. Så trött på skiten
i Egenskap av moderator så godkänner jag JD:s inläggPåt igen, klart du skall köra den på Söndag! Jag kicka så kan du brassA hElvEttE igen!!!
Hoppas polaren har bra läkkött, du får väl snart klippkort på akuten Hoppas allt blir bra med honom snart.
Hehe jorå ska väl ta tag i hyndan igen, det som saknas är lite byte av nycrashad blinkers och lite allmän elkoppling med lysen/skyltlyse osv, snabbkoll av bromsar samt en besiktning, sen körklart.. Kickhjälp mottages tacksamt sen blire fucKyoubUrnOut!!1one!!1
Tror polaren läker bra, men han fick rätt stygga sår Dom hälsade mig vid namn när jag kom in idag, haltar ju fortfarande på deras krykor med Blitt lite för många besök på sjukan på sistone
Last edited: