Lite ghey faktiskt!! Nästan som att sitta ner när man slår en sjua!!
Kan man tisdagsåka kan man bana!!!Inte riktigt samma lika kanske men ett bra argument dock vad hände med din 75decillitrare igår då??
Har han resterande 67,5 dl i cutsen
Lite ghey faktiskt!! Nästan som att sitta ner när man slår en sjua!!
Kan man tisdagsåka kan man bana!!!Inte riktigt samma lika kanske men ett bra argument dock vad hände med din 75decillitrare igår då??
Har han resterande 67,5 dl i cutsen
Det kan bli finväder imorron och då vill jag nog damma ur hojen lite nån som är sugen på lite brum brum?
jeeeflar skiiiit, nu e proffs-agronomerna ute å riktigt skitar ner de krokiga vägarna med ler-kocker från åkern. Vettefan vilka mindre å krokia vägar som e farbara nu?
Stanna inne
Man får se om de e bättre å va forumtroll istället...
Jag och farsan åker ner strax
våtservett kallas det!!Sista biten hem såg jag inte mycket. Mörkt och ca 4 lager med flugor, mygg och annat roligt på visiret... Var kan man köpa sådana där plastfilmer som man kan slita bort lager för lager?
Jättetrevlig runda idag förutom incidenten... Vet inte vad han/du har för nick men jag hoppas du hör av dig och rapporterar. Du var ju i ganska bra skick när vi åkte i alla fall.
Nu måste det bli ett slut på det där jävla grusandet av vägar. Idag var det jävligt strategiskt placerat och man kan inte undgå att tro att det var placerat för att jävlas med motorcyklister... och med en varningsskylt 10 meter innan en skarp kurva med rullgrus på en väg som fram tills dess varit grusfri... Dumheten slutar aldrig förvåna en!
Sista biten hem såg jag inte mycket. Mörkt och ca 4 lager med flugor, mygg och annat roligt på visiret... Var kan man köpa sådana där plastfilmer som man kan slita bort lager för lager?
Tack alla för trevligt sällskap!
våtservett kallas det!!
Jävla idiot som tyckte att varningskylten passade bra 10 meter innan rullgruset. Hoppas det inte blev för allvarliga skador.
Sista biten från kajfiket till köping blev det e18. Drygt att man hade tappat bort en öronpropp så nu är man halvt döv.
Men annars så var det en riktigt trevlig tisdagskörning. Sista tisdagskörningen för mig i år!
De gick lugnt och fint hem till Köping igen (vände och åkte samma väg som vi kom ifrån). Pratade lite vid garaget hemma och senare på msn. Verkar gått bra (tur i touren). Han har väldigt ont i axeln om armen lyfts över huvudet eller rakt fram, annars verkar det som det är lugnt.
Får tacka för en trevlig tur även om den innehöll en tråkig incident men det gick ju bra iaf
God kväll allesammans och tack för turen.
Saknar Sportis som alltid brukar förklara hur vi körde, kommer aldrig ihåg. (Han är ju fanimig våran egen GPS - gruspositionsportis).
Till vederbörande som åkte av vägen.
Anmäl olyckan - alltid.
Uppsök sjukhus - fastän du inte vet det kan du ha skadat dig. Enda chansen att i framtiden få hjälp från edert försäkringsbolag är om "skadan" är dokumenterad.
Ring Vägverket - varningsskylten var uppsatt mindre än 85 meter. Även om de kanske vägrar att hjälpa dig så kan de fanimig flytta skylten eller sätta upp en till.
*Slut på moraltanten, det är dock bara för ditt eget bästa.
Så - god natt och sovo i lugno.
De gick lugnt och fint hem till Köping igen (vände och åkte samma väg som vi kom ifrån). Pratade lite vid garaget hemma och senare på msn. Verkar gått bra (tur i touren). Han har väldigt ont i axeln om armen lyfts över huvudet eller rakt fram, annars verkar det som det är lugnt.
Får tacka för en trevlig tur även om den innehöll en tråkig incident men det gick ju bra iaf
Hade faktiskt med mig men det tar ju sån jäkla tid att få rent så jag orkade inte. Vill ha såna där som man bara kan slita av i farten ju!!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|