fortpelle
Fortpelle
Ja tar en testrunda nu en sväng.... kollar om de e bättre mä råg i ryggen, än säd i brallan typ
Jag kommer och kör i kölvattnet Är sugen på en repa upp till lindesberg. Längesen man körde där. Och sen helst hitta en annan väg tillbaka till köping. Finns dock inte så roliga. Går att köra från lindesberg till fagersta och sedan ta väg 250 tillbaka. Men mellan lindesberg och fagersta är det sjukt tråkigt.
...ja det finns ju nu några att välja på så möt upp nu bikers!
Jag kan tänka mig frappa runt lite på seKsförtin' - är seg, och behöver småvägar att vända på den sura minen med.
Sundänge låter hardcore.
Sjukt kul på seKsförtin' så fort det började svänga lite mer, rakor är sådär... Meeeen, vägen mellan Fellingsbro kyrka - Medåker är bara för go' - Linde - Rockhammar var inte fel den heller!
/J - på bättre humör...tänk vad lite moppeåka kan göra för själen..
Kan tro att det va skoj på motarden, ypperliga vägar för den hojen. Inte riktigt lika kul att studsa runt på en hård R1a... man vill ju kanske föra sina gener vidare en vacker dag.
Nee, föredrar lite större o finare vägar där man inte behöver vara lika rädd för grus i varje böj. Roligast idag var nog att elda slut på bakdäcket!!
Tackar alla för en trevlig tur.
Lösgrus...
Tackar Gabor för den trevliga vägen.
Ajjöken.
Tackar alla för en trevlig tur.
Lösgrus...
Danke shööön till er alla!! Det blev en aningen mer sh vägar att åka västermo så motard seksförtin hade nog blitt ursotad duktigt bitvis
Ja just. Jag skulle vilja ha nummret till eder polare som vi träffade vid donken. (Det uppstod något speciellt...) Det var han som trillat omkull ett par gånger med hojen. Han hade kraschkåpor som jag skall kika på.
Mvh.
Alltid kul att se två införstådda fatta tycke. ...jajuuuustja - suspen hade jag helt förträngt ja...
Susp? Det heter SUPPE, Jerry! Damnit...
På tal om krashkåpor, ingen som säljer kåpor och puckar till en r-3ttA^?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|