Köpings-åka

mike andersson

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
YZ 450 -08 Motard
Skönt att få släppa ur alla hästar ur suckan:hojraket Tror den gick för 90-100% under hela resan. Lite avslag när vi hade solen i fejan bara...:cool:
I övrigt en grym resa med sköna människor.
 

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
Blåser storm ute så det är ju inget uiiilie-väder precis men bara regnet håller sig borta så dyker jag nog upp o brassar en sväng... :)
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Tvekar satan helveTT här, har bomb-regnat och varit strålande omvartannat under min dagliga västmanland-runt-runda i jobbet.

Tar nog en halvmil i terrängspåret istället, utan hoj! :hihi
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Tvekar satan helveTT här, har bomb-regnat och varit strålande omvartannat under min dagliga västmanland-runt-runda i jobbet.

Tar nog en halvmil i terrängspåret istället, utan hoj! :hihi

Mes....
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
såg en ensam gaborretta utanför donken...
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Era blötdjur!:D ingen stämde upp för att det kom ner lite vatten...fästet finns där fortfarande men inte lika bra så man tappar ner 20km och har lika roligt i sadeln som vanligt!!!!!!:tummenupp
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Blev lite kvällskörning med 2 polare med motarder. Var ganska blöt på vägen, så vi drog till rakan bakom ullvibackar/volvo och körde lite bakhjul istället :tummenupp
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Era blötdjur!:D ingen stämde upp för att det kom ner lite vatten...fästet finns där fortfarande men inte lika bra så man tappar ner 20km och har lika roligt i sadeln som vanligt!!!!!!:tummenupp

fel fel fel..aldrig roligt i regn, 20..in may dreams, 70 ner så börjar det gå säkert i regn:tummenupp För transport kan regn funka, men inspirerat och roligt ALDRIG, samt att jag gått omkull när det varit blött, det gick inte ens fort då..
 
Last edited:

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
fel fel fel..aldrig roligt i regn, 20..in may dreams, 70 ner så börjar det gå säkert i regn:tummenupp För transport kan regn funka, men inspirerat och roligt ALDRIG, samt att jag gått omkull när det varit blött, det gick inte ens fort då..

Tro fan att du vurpa! 70 ner så förlorar man tillochmed styrfarten:D
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
fel fel fel..aldrig roligt i regn, 20..in may dreams, 70 ner så börjar det gå säkert i regn:tummenupp För transport kan regn funka, men inspirerat och roligt ALDRIG, samt att jag gått omkull när det varit blött, det gick inte ens fort då..

Du kan väl inte sakta ner mer än vad du köra i? :va:D

Gelleråsen 9 Juli i hällregn. Det verkligen öste ner. Men satan vad det var kul ändå :D
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Soligt och fint imorrn:vaIsåfall dyker jag upp eller ner till Donken, vi får passa upp för säd och skit på vägarna från traktorer nu..och försöka rulla iväg omgående och koncentrera oss på köra först o fika sen med tanke på mörkret med..
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Soligt och fint imorrn:vaIsåfall dyker jag upp eller ner till Donken, vi får passa upp för säd och skit på vägarna från traktorer nu..och försöka rulla iväg omgående och koncentrera oss på köra först o fika sen med tanke på mörkret med..


Ja jävlar vad dessa bönder sprider sin säd!! Vissa på gatorna andra i......men det är nog för att tv håller dem med:tuttar nuförtiden för annars hade de nog självdött:D
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Ja jävlar vadessa bönder sprider sin säd!! Vissa på gatorna andra i......men det är nog för att tv håller dem med:tuttar nuförtiden för annars hade de nog självdött:D

:rofl

Jag får se vad man tar för knarr (veckans ilandsbekymmer) - lär dyka upp om det inte regnar. :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top