Totalt 905 mil på mätaren
Sååååå lång kändes inte dagens tur.
Mycket trevligt! Kul vägar, skönt tempo, optimal temperatur, trevligt folk.
Totalt 905 mil på mätaren
Tvekar satan helveTT här, har bomb-regnat och varit strålande omvartannat under min dagliga västmanland-runt-runda i jobbet.
Tar nog en halvmil i terrängspåret istället, utan hoj!
Mes....
såg en ensam gaborretta utanför donken...
Era blötdjur! ingen stämde upp för att det kom ner lite vatten...fästet finns där fortfarande men inte lika bra så man tappar ner 20km och har lika roligt i sadeln som vanligt!!!!!!
fel fel fel..aldrig roligt i regn, 20..in may dreams, 70 ner så börjar det gå säkert i regn För transport kan regn funka, men inspirerat och roligt ALDRIG, samt att jag gått omkull när det varit blött, det gick inte ens fort då..
fel fel fel..aldrig roligt i regn, 20..in may dreams, 70 ner så börjar det gå säkert i regn För transport kan regn funka, men inspirerat och roligt ALDRIG, samt att jag gått omkull när det varit blött, det gick inte ens fort då..
Du kan väl inte sakta ner mer än vad du köra i?
Gelleråsen 9 Juli i hällregn. Det verkligen öste ner. Men satan vad det var kul ändå
Soligt och fint imorrnIsåfall dyker jag upp eller ner till Donken, vi får passa upp för säd och skit på vägarna från traktorer nu..och försöka rulla iväg omgående och koncentrera oss på köra först o fika sen med tanke på mörkret med..
Ja jävlar vadessa bönder sprider sin säd!! Vissa på gatorna andra i......men det är nog för att tv håller dem med nuförtiden för annars hade de nog självdött
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|