SGM
BTG 8:20
...idag hade vi nästan kunnat köra smygfikapremiär på fikat, sol och närapå 6 plusgrader i skuggan, torra vägar är det med.
...idag hade vi nästan kunnat köra smygfikapremiär på fikat, sol och närapå 6 plusgrader i skuggan, torra vägar är det med.
Hehe Jerry är mest fikasugen av alla skulle jag tro
Nä, jag försöker bara ducka ifrån saker man borde göra istället.
Men med så fint, soligt och varmt så kommer jag "spontan" åka lite, kommer att tråda i god tid här se om någon mer är lite fikasugen efter kort hojtur då det mest blir till att posera trots allt
Hej på er! Imorrn är det TISDAG!! Vädret är fint och jag menar nu är kl 19:30 och det är fint o sol och fortfarande ljust ute och 9 grader i skrivande stund, så jag tänkte ut o tisdagsåka imorgon, då vädret skall vara lika eländigt som idag Man får hålla sig till större vägar o leder, tänkte en sväng till otikrog via åsen mot skinnskatteberg ,om någon vill åka med mig så kom till donken i god tid till 18:00 med tankad hoj, så vi kan vi rulla direkt då
För er oinvigde så är det Mc Donalds i Köping som är utgångspunkten!
Nu är det igångVäl mött imorrn förhoppningsvis
Fan, jag som hade tänkt åka enduro i greenvalley...hum. Får bli en mil i elljusspåret på onsdag och en espresso imöra.
Men donken, är det inte fruktat trökigt ställe, finns det verkligen inget bättre i TJöping?
/efterlyser något i klass med stekarfiket
Tankar och möter upp vid golden arches! Touring loket måste ju provas ut lite
Klingas cafe men deras öppettider måste synas i sömarna först! Mitt i stan så att man får parka sin nytvättade på torget mittemot
Förr i världen på 80 talet var ju busstorget som gällde som mötesplats. Vad gammal ja låter nu.......Tankar och möter upp vid golden arches! Touring loket måste ju provas ut lite
Klingas cafe men deras öppettider måste synas i sömarna först! Mit i stan så att man får parka sin nytvättade på torget mittemot
Just ja vi har ju ett waynes café med även den i centrum!
Hej på er! Imorrn är det TISDAG!! Vädret är fint och jag menar nu är kl 19:30 och det är fint o sol och fortfarande ljust ute och 9 grader i skrivande stund, så jag tänkte ut o tisdagsåka imorgon, då vädret skall vara lika eländigt som idag Man får hålla sig till större vägar o leder, tänkte en sväng till otikrog via åsen mot skinnskatteberg ,om någon vill åka med mig så kom till donken i god tid till 18:00 med tankad hoj, så vi kan vi rulla direkt då
För er oinvigde så är det Mc Donalds i Köping som är utgångspunkten!
Nu är det igångVäl mött imorrn förhoppningsvis
Förr i världen på 80 talet var ju busstorget som gällde som mötesplats. Vad gammal ja låter nu.......
Jag hade verkligen laddat järnet inför tisdagens körning men sedan påminde aRWe mig om att det är kvällsöppet med MC-besiktning på besiktningen (var annars? ) imorgon och det är dags för gula faran... Måste ju få henne såld någon gång och det lär ju bli lite lättare om hon är nybesiktigad.
Se nu till att kolla upp ett lämpligt datum för Tjöpingsligan goes banåkautavbarahellvitti!
Jag saknar gamla busstorget med! vilka burfestivaler raggarna gjorde innan de cruisade parken som numera åxå är borta
Frågan är ju bara vad du skall göra efter dem tio minuterna det tar att besikta en hoj
Tyvärr lär jag väl inte vara själv där antar jag. Frugan kommer hem ca 17. Då kan jag nog vara på besiktningen 17.20. Vänta en timme och sedan få besiktigat = 18.30. Hem med Gula Faran = 18.50. Byta till Ninjan och åka till Köping = 18.58...
Då sitter ju ni redan och sörplar automatkaffe på oti. :-(
Jag tycker ju inte du skall vara sådär positiv hela tiden Ponera nu att det hela tar dig tio min då slår du en signal och hejdar oss till 5 över så hinner du få upp tempen i däcken... win win situation
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|