18:00 vid McDonalds, Stenby.
Den "hälsosamma" sporten har lyckats få mitt vänstra knä svullna upp som en ballong vilket pajar mina köpingsåka ambitioner imorron! Det sias skitväder med men de kan väder lika bra som carro och sgm kan dricka sliva på smhi
Tackar för trevlig tur idag. Vi blev 4 st tappra krigare (utan snor, träningsvärk eller regnnojjor)
Bilder:
1. Uppställning vid McD, Stenby
2. Värma-fingrar-pause vid Hummelsta
3. Hjälmkamera med vindbrus-skydd-cheapo
4. Latte å chokla(?)boll
5. Fika och värme på Kajfiket
6. Hemfärd från Kajfiket
Tackar för trevlig tur idag. Vi blev 4 st tappra krigare (utan snor, träningsvärk eller regnnojjor)
Bilder:
Väntar på film skynda jag är uttråkad
Haha! Film kommer men hinner inte redigera idag. Tar en j-la tid å blurra regskyltar och klippa ihop allt. Dock kan jag säga att sockan på kameran gjorde att ljudet blev minst 10 ggr bättre (läs mycket mindre vindbrus)! Så det bådar gott för kommande filmen. Blev bra bild, måste bara köpa lite större minneskort.
Vilket program använder du för att redigera med?
Fick du nått med kameran?
Jimmy med tusen frågor
Jag vettifan, ser mörkt ut på himlen (sitter i flygledartornet på Hässlö och försöker se ut som jag jobbar ) - och klart.se säger piss i hela Västmanland sent i eftermiddag/ikväll.
Gött när det varit sommarklimat, att det lugnar sig till kvällen.
Jag vettifan, ser mörkt ut på himlen (sitter i flygledartornet på Hässlö och försöker se ut som jag jobbar ) - och klart.se säger piss i hela Västmanland sent i eftermiddag/ikväll.
Gött när det varit sommarklimat, att det lugnar sig till kvällen.
Mina damer...tre vågade sig till donken resten av er stannade hemma pipiga om något regn! Vad mina damer missade var kurvsmisk med en mycket vacker skapelse (som sportis nog förevigade)rc8 modell ny Denna spakades av en viss Bengt som vi hoppas se mer av i framtiden. Tack ni modiga exelenta herrar Bengt/sportis ni sätter ordet man i focus Så...nu har jag slut på förolämpningar
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|