Köpings-åka

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Hoj
CBR600RRA
Pallar inte med E18 som transportsträcka denna tiden mitt i veckan :mad: är anledningen jag inte åker med dom ggr jag inte kan skylla på träningen

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Pallar inte med E18 som transportsträcka denna tiden mitt i veckan :mad: är anledningen jag inte åker med dom ggr jag inte kan skylla på träningen

ÄÄÄÄH, det där var ändå vekt. Det dräller ju av krokiga 70-vägs-alterntiv till TJöping från oss. :fakta

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946

Vi kan väl ta ett par turer så du hittar alla småvägar mellan Hallsta o Köping :tummenupp

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Hoj
CBR600RRA
Åker ju från västerås dom dagarna så det blir rytterne strömsholm köping..
Men tar ju sån tid när man behöver mjölka dom sista minuterna ur arbetsdagen, därför det jämt blir motorvägen om man ska dit.

Trixter

MotoX-rookie
Gick med
1 May 2007
Hoj
08, KTM SuperDuke
Åker ju från västerås dom dagarna så det blir rytterne strömsholm köping..
Men tar ju sån tid när man behöver mjölka dom sista minuterna ur arbetsdagen, därför det jämt blir motorvägen om man ska dit.

Då är det ju jobbet du ska gnälla på. Inte vägen! :arsele

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Håller med... Å även körningen på onsdagarna med V-åsarna:tummenupp

Finns önskemål om annan mötesplats till Köpingsåkningarna och vissa av de åkningarna, om vi skall mötas upp i Kolbäck, Markan, Hallstahammar, Kolsva mm så är det helt ok för min del ialla fall, beroende på vart turen skall gå, men geografiskt så ligger köping rätt bra till för Otisvängen, Käglan, Västermo samt även om man skulle åka Hällforsnäs, flodafors/bie turen.

Skall vi åka Suraåsen eller vägar utanför mot Västerås ex mot Sala och Vad/Kumla Kyrkby så kan vi ju samlas någon annastans:)

Last edited:

wasa

Go fast Go hard
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
KTM RC8-08
QUOTE=sportis;4733545]Finns önskemål om annan mötesplats till
Köpingsåkningarna och vissa av de åkningarna, om vi skall mötas upp i Kolbäck, Markan, Hallstahammar, Kolsva mm så är det helt ok för min del ialla fall, beroende på vart turen skall gå, men geografiskt så ligger köping rätt bra till för Otisvängen, Käglan, Västermo samt även om man skulle åka Hällforsnäs, flodafors/bie turen.

Skall vi åka Suraåsen eller vägar utanför mot Västerås ex mot Sala och Vad/Kumla Kyrkby så kan vi ju samlas någon annastans:)[/QUOTE]

Tänke bara..... för förra sommaren tror ja att det var nästan varje gång otivägen/250:an som ja var med å åkte:yoparty det går så satans fort :D

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Hoj
Yamaha R1
bla bla bla ... är den röde ponken nytvättad nu igen ? :D Klart att det inte ska komma in regn idag !!! Nu får det fanimig räcka med vattnande :fakta

Det sägs att gröna grodor gillar vatten :va:arsele

...tro mig, det kommer regna i eftermiddag. :hihi Det här har jag sett förut, strålande väder på dagen, det kör ihop lite moln under lunchen, och 15.00 ser man inte himlen längre. :fakta :gnissla :halvtomtglas

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
bla bla bla ... är den röde ponken nytvättad nu igen ? :D Klart att det inte ska komma in regn idag !!! Nu får det fanimig räcka med vattnande :fakta

Det sägs att gröna grodor gillar vatten :va:arsele

:rofl

...mark my words, det är redan så man inte ser den blå himlen längre här i V:ås, det blir regn... :D :givet

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
:rofl

...mark my words, det är redan så man inte ser den blå himlen längre här i V:ås, det blir regn... :D :givet

Här skiner solen på de rättfärdiga ännu:tummenupp Bara skit runtikring. Jag kommer tuffa ner med mitt tysta orginalsystem o blir vädret skit? Ja då tar jag en kopp kaffe och förhoppningsvis kan jag förhoppningsvis förbrödra mig med någon och snacka lite skit:tummenupp

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka