Mysig sväng idag även om vi måste leta rätt på ett mysigare fik i Örebrotrakten. Några förslag?
Vi körde käglan. Närmare beskrivning lämnar jag till sportis. Förutom att han lyckades hitta det enda regnområdet på flera mils avstånd skötte han sig riktigt bra idag som gruppenführer. Inget bombatempo men lagom inspirerat. Tyvärr stördes vi av både regn och grus vissa delar av vägen.
Hemresan blev dock en powertouringrepa a la Gabor. Jag, Monobike och WaZZe skulle slå följe och ta E18 hem då vi bara vill hem innan mörkret föll. Jag och Monobike drar iväg och upptäcker snart att vi saknar Wazze! Vi rullar av vid den gamla vägkrogen i Munktorp och rullar ut på påfarten för att kolla var han tog vägen. Då kommer han farande förbi så vi tar upp jakten. Problemet är ju bara att han inte har sett oss så han laddar på ganska bra för att hinna ifatt oss. Och vi får ladda på ännu mer för att försöka hinna ifatt honom... Vi nöjer oss med att säga att om pÅlisen hade kommit så hade vi fått böter!
Tack för en trevlig tur alla inblandade. Nu är Trixter trött och ska gå och nanna!
Helvetteone1111!!!!!!Själv stod vi o surrade ens stund vi Köpingsbor samt fagerstabor, vi bomba inte satan!!
Tror det på det hela blev en bra tur trots lite tråkigt väglag på några ställen, men vi hade fint flyt hela tiden, och jag tror inte det blev tråkigt någon gång heller, fuhrer á lá reiselaiter är nog mitt andra namn