Köpings-åka

Ufo_Micke

Medlem
Gick med
19 Aug 2007
Ort
.
Hoj
690 Enduro R -12
Det va faktiskt lätt att hålla sig borta från den tills inspektören kom upp bakom och stängde av hojen vid ett rödljus! :huvet

Fan va dåligt stil. Nu måste man hålla tokkoll bakåt så det inte kommer nån nisse med reflexväst och stänger av hojen :brinnerup
 

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Ort
Västerås
Hoj
RM-Z 250 -11
Fan va dåligt stil. Nu måste man hålla tokkoll bakåt så det inte kommer nån nisse med reflexväst och stänger av hojen :brinnerup

Dom får tydligen inte göra så som dom gjorde heller (enligt massa folk här på SH, endast poliser får göra detta inte bilinspektörer) men jag kan inte göra nått åt saken eftersom att jag inte har det på film eller visste det då! Så om dom gör liknande mot er så påpeka att han/hon kommer få en anmälan mot sig så kanske han släpper er!!
 

Ufo_Micke

Medlem
Gick med
19 Aug 2007
Ort
.
Hoj
690 Enduro R -12
Dom får tydligen inte göra så som dom gjorde heller (enligt massa folk här på SH, endast poliser får göra detta inte bilinspektörer) men jag kan inte göra nått åt saken eftersom att jag inte har det på film eller visste det då! Så om dom gör liknande mot er så påpeka att han/hon kommer få en anmälan mot sig så kanske han släpper er!!

Okey, då ska ja försöka kolla upp hur det står till o komma ihåg det :)
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jag, Gabor2,Evv, Almgren samt Härnborg var ner och vinkade av RC 8 åkarna, Wasa, Berra böckling, samt Gixxer 1000, R1 och SP1 åkare.

Turen skulle gå Himmeta-Medåker-Arboga-Västermo-Julitakorset-Väg 214 till Eskilstuna, Tumbo-Kvicksund-Strömsholm vad jag hann uppfatta, hoppas turen blev najjs:)
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Klart ofräsigt att skruva dödsraketsmotor istället för tisdagsbus, skitigt, kletigt och allmänt jävligt...myggigt var det med. :gnissla
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
Klart ofräsigt att skruva dödsraketsmotor istället för tisdagsbus, skitigt, kletigt och allmänt jävligt...myggigt var det med. :gnissla

myggigt?
då har du missat detaljen att man ska varmköra med stängda garagedörrar innan man börjar meka!
garanterat myggfritt och så blir man gosig i huvudet (rekomenderat fredagsmys):tummenupp
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
myggigt?
då har du missat detaljen att man ska varmköra med stängda garagedörrar innan man börjar meka!
garanterat myggfritt och så blir man gosig i huvudet (rekomenderat fredagsmys):tummenupp

Team banjo enduro, var det så det skapades:D:krama
 

wasa

Go fast Go hard
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Fagersta
Hoj
KTM RC8-08
Jag, Gabor2,Evv, Almgren samt Härnborg var ner och vinkade av RC 8 åkarna, Wasa, Berra böckling, samt Gixxer 1000, R1 och SP1 åkare.

Turen skulle gå Himmeta-Medåker-Arboga-Västermo-Julitakorset-Väg 214 till Eskilstuna, Tumbo-Kvicksund-Strömsholm vad jag hann uppfatta, hoppas turen blev najjs:)

Turen blev trevlig men lite ändrad pga regn.:näsblod
Blev Västermo-Kungsör-Tumbo-Kvicksund. Fika på Glada Hästen el vad det heter det nere vid vägen vid Markan.:)
Tyvärr inga bilder.

Ses nästa tisdag el blir vi få då med era svikare:gnissla
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Turen blev trevlig men lite ändrad pga regn.:näsblod
Blev Västermo-Kungsör-Tumbo-Kvicksund. Fika på Glada Hästen el vad det heter det nere vid vägen vid Markan.:)
Tyvärr inga bilder.

Ses nästa tisdag el blir vi få då med era svikare:gnissla

Jag skall göra mitt yttersta att komma med nästa tis-snurr:) Känndes helt fel att se er blåsa iväg och själv stå kvar som en panelhöna:D
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Turen blev trevlig men lite ändrad pga regn.:näsblod
Blev Västermo-Kungsör-Tumbo-Kvicksund. Fika på Glada Hästen el vad det heter det nere vid vägen vid Markan.:)
Tyvärr inga bilder.

Ses nästa tisdag el blir vi få då med era svikare:gnissla

Tisdag kommer jag GARANTERAT!!:yoparty OM det inte regnar..
 

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Turen blev trevlig men lite ändrad pga regn.:näsblod
Blev Västermo-Kungsör-Tumbo-Kvicksund. Fika på Glada Hästen el vad det heter det nere vid vägen vid Markan.:)
Tyvärr inga bilder.

Ses nästa tisdag el blir vi få då med era svikare:gnissla

Är HSB hemma från sjukan o orkar ta nattningen så kommer jag.
Man vill inte missa de få tisdagar man kan köra.
 

evv

=P
Gick med
7 Nov 2009
Ort
Arboga
Hoj
Triumph street triple -11
Turen blev trevlig men lite ändrad pga regn.:näsblod
Blev Västermo-Kungsör-Tumbo-Kvicksund. Fika på Glada Hästen el vad det heter det nere vid vägen vid Markan.:)
Tyvärr inga bilder.

Ses nästa tisdag el blir vi få då med era svikare:gnissla

Kommer garanterat nästa tisdag om inget annat sätter käppar i hjulet:)
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
ska ni ut imorgon?

Jag skall på´t:tummenuppHär är det färdigmålat:)

Vi får väl se väder o vind vilken tur det blir, men jag åker gärna Oti om det inte är dåligt, någon som vet:va Alt kan man ju alltid åka suraåsen, ramnäs, skultuna, ut mot sala-vad-kumla kyrkby o tillbaka till västerås.

Öppen för förslag:tummenupp
 

Brynad

Steechk
Gick med
14 May 2010
Ort
Västerås
Hoj
KTM 690 SMC -10, KTM 525 EXC -07, Yamaha WR 125 R -09
okej :) jag hade en tanke att jag kunde köra ner till köping och kanske åka bakpå dig? har så några mil kvar till service och en månad kvar dit nästan, måste spara lite:yoparty
 

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Jag skall på´t:tummenuppHär är det färdigmålat:)

Vi får väl se väder o vind vilken tur det blir, men jag åker gärna Oti om det inte är dåligt, någon som vet:va Alt kan man ju alltid åka suraåsen, ramnäs, skultuna, ut mot sala-vad-kumla kyrkby o tillbaka till västerås.

Öppen för förslag:tummenupp

Vi gört! Har inte kört oti i år :gnissla Nästan så man skäms. Har inte heller kört suraåsen...

Tar hojen till jobbet imorrn. Ska komma iväg så fort jag kan. Är där strax över halv, åker förbi donken så att ni se/hör att jag är i stan och åker iväg och tankar. Sen när jag kommer tillbaka kan vi köra direkt.
 

Rapp

Sparar på handlederna genom motocross!!
Gick med
3 Jun 2008
Ort
Västerås
Hoj
RM-Z 250 -11
Jag åker oxå imorgon om vädret tillåter det! Har dock väldigt ont i handleden efter att ha blivit nermanglad av min och en kompis hund igår!! :mad:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top