Det va faktiskt lätt att hålla sig borta från den tills inspektören kom upp bakom och stängde av hojen vid ett rödljus!
Fan va dåligt stil. Nu måste man hålla tokkoll bakåt så det inte kommer nån nisse med reflexväst och stänger av hojen
Det va faktiskt lätt att hålla sig borta från den tills inspektören kom upp bakom och stängde av hojen vid ett rödljus!
Fan va dåligt stil. Nu måste man hålla tokkoll bakåt så det inte kommer nån nisse med reflexväst och stänger av hojen
Dom får tydligen inte göra så som dom gjorde heller (enligt massa folk här på SH, endast poliser får göra detta inte bilinspektörer) men jag kan inte göra nått åt saken eftersom att jag inte har det på film eller visste det då! Så om dom gör liknande mot er så påpeka att han/hon kommer få en anmälan mot sig så kanske han släpper er!!
du har väl inge tändlås på ktmen?
Klart ofräsigt att skruva dödsraketsmotor istället för tisdagsbus, skitigt, kletigt och allmänt jävligt...myggigt var det med.
myggigt?
då har du missat detaljen att man ska varmköra med stängda garagedörrar innan man börjar meka!
garanterat myggfritt och så blir man gosig i huvudet (rekomenderat fredagsmys)
Team banjo enduro, var det så det skapades
Jag, Gabor2,Evv, Almgren samt Härnborg var ner och vinkade av RC 8 åkarna, Wasa, Berra böckling, samt Gixxer 1000, R1 och SP1 åkare.
Turen skulle gå Himmeta-Medåker-Arboga-Västermo-Julitakorset-Väg 214 till Eskilstuna, Tumbo-Kvicksund-Strömsholm vad jag hann uppfatta, hoppas turen blev najjs
Turen blev trevlig men lite ändrad pga regn.
Blev Västermo-Kungsör-Tumbo-Kvicksund. Fika på Glada Hästen el vad det heter det nere vid vägen vid Markan.
Tyvärr inga bilder.
Ses nästa tisdag el blir vi få då med era svikare
Blev Västermo-Kungsör-Tumbo-Kvicksund. Fika på Glada Hästen el vad det heter det nere vid vägen vid Markan.
Tyvärr inga bilder.
Tyvärr inga bilder.
Tyvärr inga bilder.
ska ni ut imorgon?
Jag skall på´tHär är det färdigmålat
Vi får väl se väder o vind vilken tur det blir, men jag åker gärna Oti om det inte är dåligt, någon som vet Alt kan man ju alltid åka suraåsen, ramnäs, skultuna, ut mot sala-vad-kumla kyrkby o tillbaka till västerås.
Öppen för förslag
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |