Köpings-åka

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Helt gäng blev idag, åsen mot skinnskatteberg-Oti-Ängelsberg-Salbohed-Fika i Månsolls-sen den fina vägen ner mot Salbohed(avestavägen)Dingtuna-Ramnäs-Suraåsen-Kolbäck-Köping.

26 mil:tummenupp, 320 mil i år! Bilder kommer:tummenupp

SPORTIS svängde du förbi Dingtuna? :confused::confused::confused:

Perfekt tur idag :tummenupp

Last edited by a moderator:

Brynad

Steechk
Gick med
14 May 2010
Hoj
KTM 690 SMC -10, KTM 525 EXC -07, Yamaha WR 125 R -09
SVINKUL åktur om man får säga så:gnissla

TACK SÅ HEMSKT MYCKET FÖR SKJUTSEN SPORTIS OCH GABOR

Åker jätte gärna med bakpå flergånger!

Börjar förstå varför det finns sporthojar:Bugar

Bifogat

• bild.jpg
    bild.jpg
    86 KB · Visningar: 53
Last edited:

berraböckling

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2010
Hoj
09 ktm rc8r
Berraböckling och hans broder har nu kommit hem och skrapat bort resterna av 6000000 knott från visiren men jag måste säga att ni kör som riktiga kärringar:banana. Om man ska va mä får ni fan börja gasa lite:tuttar,det var iallafall ett sjyst fikaställe vi tackar för trevligt sällskap och som vanligt fina vägval

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Ser ut att ha varit mysigt värre, prioriterade mek...siktar på Gelleråsen imöra'. :)

Berra - Låt TJeringen sköta herrgårn' imorgon och haka på till åsen, besiktning fram till 0840, så får du fan visa hur man gör. :fakta

berraböckling

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2010
Hoj
09 ktm rc8r
Ser ut att ha varit mysigt värre, prioriterade mek...siktar på Gelleråsen imöra'. :)

Berra - Låt TJeringen sköta herrgårn' imorgon och haka på till åsen, besiktning fram till 0840, så får du fan visa hur man gör. :fakta

är du uppe så här dags om du ska lägga nya personbästa på gallagåsen?

evv

=P
Gick med
7 Nov 2009
Hoj
Triumph street triple -11
Kulig tur igår:)
På långt håll och svaga ögon såg hjälmen ut att ha solvisir av alla små lik.

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Berraböckling och hans broder har nu kommit hem och skrapat bort resterna av 6000000 knott från visiren men jag måste säga att ni kör som riktiga kärringar:banana. Om man ska va mä får ni fan börja gasa lite:tuttar,det var iallafall ett sjyst fikaställe vi tackar för trevligt sällskap och som vanligt fina vägval

Ha ha en teaser:D. Waza "ägde" nog oss alla på väg upp till oti är jag rädd, men jag hänvisar till femte tillägget om han vill tala om det ;)

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Ha ha en teaser:D. Waza "ägde" nog oss alla på väg upp till oti är jag rädd, men jag hänvisar till femte tillägget om han vill tala om det ;)

Wasa skulle kunna legat bakom mig och studerat spårval:tunganMen han valde att välkomna oss i oti:) 5 är det ffst?

evv

=P
Gick med
7 Nov 2009
Hoj
Triumph street triple -11

Bättre ni fixar en extra -kör som inihelvetedag för för er +250km/h:hojraket minst!! *fniss* Ska ju inte behöva åka och ha tråkit menar ja :hojsmilie

Rotor

happyshit
Gick med
3 Oct 2008
Hoj
KTM 1090 Adventure R -17
Jag tycker Köpingsligan tar och snyter sig och sambokar lite banåka, det är hög tid! :D

Nu bor jag inte i "Buying" men jag har f-n snytit mig konstant denna vecka och snorat som en gris. Det hindrade mig dock inte från att ta en sen hojtur igår efter jobbet (man KAN köra hoj med snor i näsan :fakta).

Så, när finns det några lämpliga bandatum framöver? Gelleråsen är ju tyvärr det enda "nära" alternativet om man dessutom ska åka till och från bana. Men det kanske går att lösa med andra alternativ.

berraböckling

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2010
Hoj
09 ktm rc8r

Jag har nu analyserat smegget från mitt visir och insett att det till största delen består av däcksrester från GasaWasa och Gabor Talmachi:)

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a

Är det Brorsan din som är med i senaste nr av Allt om mc med och testar Multihojar? Snacka om drömsyssla:cool:)

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag har nu analyserat smegget från mitt visir och insett att det till största delen består av däcksrester från GasaWasa och Gabor Talmachi:)

Helvete...är det DÄR man har hört Gabbys namn förut, kör han incognito i Köping för att kunna njuta av lugn och ro mellan Moto2-loppen? :hihi Men han kan ju hEnga av när det rejsas, fejkar han en lätt stelhet på gatan? :va

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln