Freddelito
Sporthojsnörd
Första gången jag åkte med er och det var riktigt najs! Hängde inte riktigt med överallt men det var trevligt iallafall! ;D
Last edited:
Helt gäng blev idag, åsen mot skinnskatteberg-Oti-Ängelsberg-Salbohed-Fika i Månsolls-sen den fina vägen ner mot Salbohed(avestavägen)Dingtuna-Ramnäs-Suraåsen-Kolbäck-Köping.
26 mil, 320 mil i år! Bilder kommer
SPORTIS svängde du förbi Dingtuna?
Perfekt tur idag
Ser ut att ha varit mysigt värre, prioriterade mek...siktar på Gelleråsen imöra'.
Berra - Låt TJeringen sköta herrgårn' imorgon och haka på till åsen, besiktning fram till 0840, så får du fan visa hur man gör.
är du uppe så här dags om du ska lägga nya personbästa på gallagåsen?
Berraböckling och hans broder har nu kommit hem och skrapat bort resterna av 6000000 knott från visiren men jag måste säga att ni kör som riktiga kärringar. Om man ska va mä får ni fan börja gasa lite,det var iallafall ett sjyst fikaställe vi tackar för trevligt sällskap och som vanligt fina vägval
Ha ha en teaser. Waza "ägde" nog oss alla på väg upp till oti är jag rädd, men jag hänvisar till femte tillägget om han vill tala om det
Berraböckling och hans broder har nu kommit hem och skrapat bort resterna av 6000000 knott från visiren men jag måste säga att ni kör som riktiga kärringar. Om man ska va mä får ni fan börja gasa lite,det var iallafall ett sjyst fikaställe vi tackar för trevligt sällskap och som vanligt fina vägval
Jag tycker Köpingsligan tar och snyter sig och sambokar lite banåka, det är hög tid!
Ha ha en teaser. Waza "ägde" nog oss alla på väg upp till oti är jag rädd, men jag hänvisar till femte tillägget om han vill tala om det
Jag har nu analyserat smegget från mitt visir och insett att det till största delen består av däcksrester från GasaWasa och Gabor Talmachi
Är det Brorsan din som är med i senaste nr av Allt om mc med och testar Multihojar? Snacka om drömsyssla)
Ja de betalar så dåligt i databranchen så han måste extraknäcka,its a dirty job but somewone got to do it
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|