jag ska fan med idag!
när avgår tåget från västerås,
om vi nu blir fler..
Är sugen på att haka på oxå men har hört att det brukar mest vara "bombartempo" på köpingsturerna vilket inte tilltalar mig direkt. Lagligt + moms och kanske lite till funkar
Date! Avgång 17.45 så hinner vi till 18 fikat?ok-cykelringen runt 1745? låter de bra?
Date! Avgång 17.45 så hinner vi till 18 fikat?
Är sugen på att haka på oxå men har hört att det brukar mest vara "bombartempo" på köpingsturerna vilket inte tilltalar mig direkt. Lagligt + moms och kanske lite till funkar
snarare 1810-fikat, vägen till köping tar fanimig aldrig slut, kan mycket väl vara en av svärjes tråkigaste transportsträckor
Men för i helvete...du åker rytterne - strömsholm - herrskogen - munktorp - TJöping.
roblemsolved
Men för i helvete...du åker rytterne - strömsholm - herrskogen - munktorp - TJöping.
roblemsolved
Word.
verkar bli många som ska åka ikväll. Har tänkt att jag ska hänga med någon dag, men har fullt upp med husbygge just nu så det är svårt att ta sig tid.
roblemsolved
rytterne - strömsholm - herrskogen - munktorp - TJöping
hur lång tid tar det att åka den svängen föresten?
Dingtuna - Kolbäck - Munktorp - Köping, är väl annars en "snabbare" väg om man inte ska mörda motorväg för att hinna i tid.
då får du styra skutan rotor!
Hänger jag på er då rotor eller kör ni ifrån? För jag hittar inte där?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|