Lägg upp bilderna i facebook LRMC gruppen
Jag har lagt upp dem ¨på min sida iaf..
Lägg upp bilderna i facebook LRMC gruppen
Jag har lagt upp dem ¨på min sida iaf..
Var finns din sida? Facebook eller på något annat ställe?
Och är det Facebook du menar så gissar jag bilderna bara går att se för de som finns på din "kompislista"...?
Även nyfiken på hur vår körrut gick igår, dvs som inflyttad till stan kan det kan vara bra att själv hitta lite roliga vägar.
Bara att adda mig på Plytboken
Skitnajs tur! Synd bara att min dator är allergisk mot SH hemmaDärav inga bilder uppladdade ännu :-(
Hur hittar jag dig då på Facebook?
Och det skulle vara kanon om du kunde skriva ner färdvägarna från igår, så man lär sig lite av "geografin" här omkring.
lätt!!!
Körning imorgon elleR?
Kommer ja/vi med
Jag har dragit ihop ride highten lr vad det nu heter vilket lär få maskinen att svänga lite enklare vi får väl testa ut det på körningen idag!!
OM nu vi fnular på glass igen i Torshälla..så vet jag en kort, fin avstickare till höger före Julitakorset, Lövåker så man kommer ut till höger om julitakorsningen på väg 214Rekade och uppfattade det igår i bil
OM nu vi fnular på glass igen i Torshälla..så vet jag en kort, fin avstickare till höger före Julitakorset, Lövåker så man kommer ut till höger om julitakorsningen på väg 214Rekade och uppfattade det igår i bil
Trök-slagsta....då bangar jag och tar en egen tur eventuellt, med sikte på Måns-Ols.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|