Bra att Freddelito tog ett bildbevis från Oti, under bilder o filmer
Attans då!
jaha, nu sitter man med en pajjad hoj...pga att man inte tittar upp, inte motstyr tillräckligt o allt annat ja kan ....egentligen..är lite sur fortf...ja vet vilken hastighet ja kom in i kurvan, ja vet hur tvär kurvan är, men dåligt planerat!!!!!
det var en helt underbar tur innan, så perfekt....men men..är man ofokuserad..detta är bara pinsamt att ja körde så tycker jag!!
blev ingen akut, dem tar tydligen inte emot hjärnskakning, så ja åkte hem o får väl se om ja kräks eller ej..mår hyfsat, det enda är lite huvudvärk och brännässlorna på handen..
så inge mer hoj för min del då..får se vad som ska göras..tänkte börja riva bort allt löst imorn....ingen som vill köpa min bandag nästa torsdag på gälleråsen med actionpics..?? ja tänker lägga ut den på "sälj" oxå men om någon här vill så...
ett stort TACK till jimmy och gabor som stanna hos mig..betyder som fan!!!kram på er!!
jaha, nu sitter man med en pajjad hoj...pga att man inte tittar upp, inte motstyr tillräckligt o allt annat ja kan ....egentligen..är lite sur fortf...ja vet vilken hastighet ja kom in i kurvan, ja vet hur tvär kurvan är, men dåligt planerat!!!!!
det var en helt underbar tur innan, så perfekt....men men..är man ofokuserad..detta är bara pinsamt att ja körde så tycker jag!!
blev ingen akut, dem tar tydligen inte emot hjärnskakning, så ja åkte hem o får väl se om ja kräks eller ej..mår hyfsat, det enda är lite huvudvärk och brännässlorna på handen..
så inge mer hoj för min del då..får se vad som ska göras..tänkte börja riva bort allt löst imorn....ingen som vill köpa min bandag nästa torsdag på gälleråsen med actionpics..?? ja tänker lägga ut den på "sälj" oxå men om någon här vill så...
ett stort TACK till jimmy och gabor som stanna hos mig..betyder som fan!!!kram på er!!
Något för fort bitvis gick det nog! En kul...jaja kul o kul sak som jien kläckte igår tål att tänka på! Han sa: Vi är ju 20st som åker 20 mil vardera ger en sträcka på 400mil och i ett högt tempo så... tankeställare va?
Något för fort bitvis gick det nog! En kul...jaja kul o kul sak som jien kläckte igår tål att tänka på! Han sa: Vi är ju 20st som åker 20 mil vardera ger en sträcka på 400mil och i ett högt tempo så... tankeställare va?
Trist samtal igår Carro, men jag är glad att du inte gjorde dig illa. Hojar går att reparera/ersätta (speciellt japanska massproducerade sådana ).
Krya, och upp med hakan, vi skall väl alla prova diket någon gång, jag hoppas att mina 4095805849853 krascher på geggmoped har gett mig lite andrum på gatan. :taiträ
Igår var det många nya ansikten, och jag antar folk som inte tidigare åkt med varandra...gick kanske lite väl fort, med lite för lite mellanrum mellan hojarna (det behöver ju inte gå i 200 på rakorna, det är ju kurvorna som är kul).
Bara liten reflektion från gårdagen, jag njöt i fulla drag av att ligga och surfa lite bakom Almgren mot Ängelsberg och vidare, lite lagom aRWe-style (tm) sådär, jämn fart med flyt...
Over&Out
Jepp stämmer, och som jag nämde med för dig Gabor, så kan det för några vara en "kraschradie" på 60 mil medans det för andra är 800 mil.
Jag skall villigt erkänna att jag med höll lite för högt tempo ibörjan upp till Gunnibokorset, sen lugnade jag ner mig, man får tänka på att alla har nivåer på sin körning, så även om jag kör på för mig en "låg" nivå av min förmåga, kan det för andra vara på gränsen vad man klarar av hela tiden.
Hej grabbar, jag ställde klockan efter er, en hel del kom ner igenom Sörstafors som oljade blixtar vid halv tio ca.
Men nu ska ni höra, jag träffade en tjurgubbe från lyckhem, lilla klungan med hus till vänster direkt efter bron över e 18. Han säger att han har ringt polisen flera gånger och bett dom ställa sig på vägen vid Sörsta, för då kan dom som han säger " rensa ut lite körkort " Han sa ochså att om inte polisen snart reagerar så skulle han själv ta tag i saken, vad han menade med det vet jag inte.
Kan nog vara värt att tänka på nästa gång ni åker.
Jag för min del njuter av tjutet av en radfyra på max.
En klassisk "Banjo-varning"
De e samma med vägen förbi Bysala där de e jävligt mycke raksträcka så tar folk saken i egna händer å slänger saker på förbipasserande fordon.
Undra om de vågar göra de med en klunga 2 hjuliga LGF-slädar med åkandes med skinnvästar med klubbtryck?
Hej grabbar, jag ställde klockan efter er, en hel del kom ner igenom Sörstafors som oljade blixtar vid halv tio ca.
Men nu ska ni höra, jag träffade en tjurgubbe från lyckhem, lilla klungan med hus till vänster direkt efter bron över e 18. Han säger att han har ringt polisen flera gånger och bett dom ställa sig på vägen vid Sörsta, för då kan dom som han säger " rensa ut lite körkort " Han sa ochså att om inte polisen snart reagerar så skulle han själv ta tag i saken, vad han menade med det vet jag inte.
Kan nog vara värt att tänka på nästa gång ni åker.
Jag för min del njuter av tjutet av en radfyra på max.
Ska vi skaffa skinvästar med LRMC klubbtryck?
Ska vi skaffa skinvästar med LRMC klubbtryck?
Kanske inte just skinnvästar men tröjor kanske??
skulle vara lite häftigt tycker jag om alla på exempelvis tisdagskörningarna hade tröjorna på sig.
_Challe_ här på forumet kan trycka tröjor och det är inte så dyrt heller
vad tycker ni? dålig eller bra idé?
Kan vara lite anus då man skyltar med sin närvaro åt länsman varje tisdag
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|