Hoppas någon är sugen på att åka ,jag kommer ner vid 6tiden hoppas på sällskap
18.43 som gäller fortfarande eller?
Åker ner till 18 jag med
Ni får överleva utan duccemuller, skall skruva på lite fräsiga fotpinnar på henne. :metal
Samling vid Donken, både de med hoj och någon utan samt hoj passagerare resan gick mot Malingsbo Camping, sen vidare mot Ludvikahållet och Snöån, svängde av mot Smedjebacken där vi tog fikapaus, vidare mot Söderbärke och av mot Vad till Fagersta för upptankning och vidare till Ängelsberg och mot Ramnäs, suraåsen hem.
23 mil med trevligt sällskap o trevliga vägar
Tackar för en trevlig hojtur. Kul med för mig okända småvägar vet knappt var vi va
Kort presentation: Ja heter Johan är 26år bor i västerås tog hojkort förra året kör en Honda vfr.
Tackar för en trevlig hojtur. Kul med för mig okända småvägar vet knappt var vi va
Kort presentation: Ja heter Johan är 26år bor i västerås tog hojkort förra året kör en Honda vfr.
Tisdag igen och änligen verkar vädret blir ok..
Så vilken tid gäller
Tisdag o KALAS väder, skall vi spika att vi åker tidigare idag så får väl folk läsa tråden..
Åktid 18:15 samling valfritt innan! Att vi åker då då? el?
Jag åker ner iaf i god tid. Kommer du Jien tar du med lite filmtajjm åt mig på usbminnet?
Sen får vi se var vi skall åka, småvägarna ut mot Odensvi här är nyasfalterad o fint, då kommer man ut i Kolsva, vi skulle kunna ta svängen till Lindesberg och på hemvägen över Rockhammar och Fellingsbro. Öppen för förslag
Väl mött!
Jag blir avis, men vi får grogga in nya frukostverandan istället.
Klickar ´på "Gillar" man finns ingen sådan här som på fb
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |