Köpings-åka

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jooo... Dåligt/Bra-funktionen?

Japp nu klart:tummenupp

5 st mötte upp vid Donken, Evv utan hoj dock. Berra B, Jien, fortpelle och undertecknad

Småvägarna ut mot Odensvi, vänster mot Kolsva, där Bertil vek av, sen fortsatte vi övriga trio mot Lindesberg för lite fika, där Pelle klev av tåget. Jien och jag åkte sedan mot Rockhammar/Fellingsbro-Medåker och hem igen.

Blev en rätt härlig kväll, kul att brumma lite Triumph till Lindesberg, tack för det Jimmy:tummenupp

Bifogat

• Pink panter.jpg
    Pink panter.jpg
    258.9 KB · Visningar: 74
  • Jimmy o Pelle.jpg
    Jimmy o Pelle.jpg
    261 KB · Visningar: 81
  • Golfplace.jpg
    Golfplace.jpg
    233.2 KB · Visningar: 69
  • Glass.jpg
    Glass.jpg
    210.4 KB · Visningar: 67
  • hojs.jpg
    hojs.jpg
    235 KB · Visningar: 69

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Japp:)Tisdag igen:tummenupp

Jag kommer ner till Donken oavsett väder står det som spön i backen blir det med bil för att inmuga åtminstone en kopp java.

Fnular på runda man kan ta..vi får språka ihop oss och kolla var det ser "bäst" ut o anpassa däretfter.

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000
Japp:)Tisdag igen:tummenupp

Jag kommer ner till Donken oavsett väder står det som spön i backen blir det med bil för att inmuga åtminstone en kopp java.

Fnular på runda man kan ta..vi får språka ihop oss och kolla var det ser "bäst" ut o anpassa däretfter.

Jag skippar't, det ser ut att av bli bättre väder imorgon.

Jien

Nu med Cheyhoj
Gick med
6 Nov 2006
Hoj
CBR600RRA
Kommer självklart måste ju testa min spegel till kameran :tummenupp
Tar med din kamera Sportan :)

Last edited:

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Sgm, Jien, fortpelle och undertecknad dök upp idag för en tur mot fagersta, innan avfärd dök även Gabor och Härnborg upp vid donken för lite trevlig tjöt..väg 250 var helt förstörd iaf från Gunnibo korset och mot Oti, massor av grus överallt, både där de hade haft ut asfaltsklister och även väghalvan bredvid, ibland trodde man att man var på en stor grusväg..ej att rekommendera att köra där:huvet

En fika vid Statoil i Fagersta, Ängelsberg-Ramnäs o Suraåsen hem. Närmare 17 mil ramlade dagens tur på.

Blev inga bilder förutm en då kameran min har varit på äventyr..:D

500 mil blev i år passerades på vägmätaren!

Bifogat

• bettan.jpg
    bettan.jpg
    237.1 KB · Visningar: 58

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Skoj att lufta sig lite, förbannade vägsabotörer, stryk skall det vara... :gnissla

Åkte med mild grusnoja på Ängelsbergsvägen, tonat visir med skymning i antåg på det var ingen bra kombination, tur man fick sota ur lite på början av Suraåsen iaf.

Ses på Greenvalley på lördag, jag åker nog lite mer i veckan om det blir ordning på vädret. :)

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Skoj att lufta sig lite, förbannade vägsabotörer, stryk skall det vara... :gnissla

Åkte med mild grusnoja på Ängelsbergsvägen, tonat visir med skymning i antåg på det var ingen bra kombination, tur man fick sota ur lite på början av Suraåsen iaf.

Ses på Greenvalley på lördag, jag åker nog lite mer i veckan om det blir ordning på vädret. :)

Det blir lite persedelvård för min del, bl a dojjor. Oljeservice imorrn el på torsdag på hojen. Men vi syns väl i löpskogen annars på torsdag:tummenupp

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Ska vi säga kl 06 plus minus noll till dig Fredde?! :tuttar

Själv kan jag inte närvara idag:gnisslaFör första gången denna säsong..nåja om ni kommer o åker, så passa er för Oti, den är inte att rekommendera fullt med oljegrus och spillt lösgrus var det förra tisdagen inte kul alls..

Käglan till Örebro, Västermo är ju dugliga:tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...