Köpings-åka

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Regnrisk...lutar åt däckbyte och persedelvård ikväll...(läs tv-spel :hihi ), ser ut att bli bättre i slutet av veckan dock?

Någon som är fikasugen och på hugget generellt?

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000
Regnrisk...lutar åt däckbyte och persedelvård ikväll...(läs tv-spel :hihi ), ser ut att bli bättre i slutet av veckan dock?

Någon som är fikasugen och på hugget generellt?

Jag och en polare tänkte ta Markan på lördag via finvägar om vädret tillåter. Häng på isf!

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
Trevligt var det, men lite blött blev det på hemväg. Jag måste nog faktiskt ta och åka en del i regn tror jag, är så feg så det liknar inget. Synd att alla andras hojar är gjorda av socker så dom inte tåler lite vatten bara.......:)

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Trevligt var det, men lite blött blev det på hemväg. Jag måste nog faktiskt ta och åka en del i regn tror jag, är så feg så det liknar inget. Synd att alla andras hojar är gjorda av socker så dom inte tåler lite vatten bara.......:)

Låter sunt att vara feg i regn, då är vi garanterat 2:tummenuppKAN jag så kör jag helst inte alls i regn..

Värsta scenaritot är om man är ute och åker, det börjar bli mörkt och regn..:döddå kör jag hellre bil

Nicke T

Mer sommar åt hojfolket!
Gick med
11 Nov 2003
Hoj
Ducati 999s ,Vespa px 200
Jag va i köping till ca 17:30 och hälsade på släkten,Tänkte avrunda med donken,Med när det började regna fegade jag ur och la på gas hem isället. tror det va tur jag han bli rejält blöt ändå.men men det kommer fler tisdagar:)

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Imorrn skall jag jobba ute på fältet, så jag kommer inte ha tid att "fjolla" runt här. Jag kommer ner med bil vid regn och är det uppehåll och hyffsat kommer jag på skramlahan:tummenupp

Hoppas vi syns några till kl 18:00 imorgon, eller läs ikväll den 12 april.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati