Köpings-åka

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Har någon kikat på Bie - Hälleforsnäs än? Jag var i de krokarna i början av april, och det var jäkligt grusigt...

/J

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Har någon kikat på Bie - Hälleforsnäs än? Jag var i de krokarna i början av april, och det var jäkligt grusigt...

/J

Jag har inte kollat, men den turen lockar mig i detta fantastiska väder i morgon.

Medåker, Västermo ring, mot stora sundby, lite tråkig transport sen en bit.

Vi får väl ta det lugnt helt enkel:) Alternativ kanske Västermo ring och mot väg 214, en avstickare till höger, på en liten fin kringelikrok så man kommer ut en bit från korset väg 214 mot Julita hållet. Sen bara köra väg 214 till Eskilstuna.

Vad mot Sala hållet, den vägen var ju fin också sa du:va

Wasas förslag om Känglan inte fel heller, Oti känns det som man kan, det är nästan enda vägen man kört i år:D

Jag är öppen för alla väg förslag:)

Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Vad var fin, och Måns-Ols i solen är ju svårslaget, där är enda problemet att ta sig dit på något trevligt sätt - ängelsberg - fagersta sög snabel, och ramnäs - skultuna är precis oduglig.. :fakta

wasa

Go fast Go hard
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
KTM RC8-08

/J

Har flyttat röven å den oranga saken mellan benen E-tuna-Hälleforsnäs-Valla å TBX till E-tuna igen nu ikväll å den var helt ok.

Dock är det endel olja precis bakom ett krön efter en 955 daytona som klotade framför ögonen på mej under turen. De gick bra med killen iaf.

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Jag hakar på jag med. Dock kommer jag säkert vara i köping 18:15. Men jerry eller sportis kan väl sms:a färdrutten till mig så jag vet om ni inte är kvar då?

JGA

Trött...
Gick med
7 Jul 2009
Hoj
CBR Lax -08
Kanske kommer och visar upp mitt nylle jag med. Möter er andra på Statoil Hammarbyrampen vid 17:25 isf.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati