Crosställ innebär?
samma som man kör på crossbanan alltså crossbyxer, benskydd, axel- och överkropps skydd osv. du fattar vad jag menar hoppas jag
![Brinnre upp :brinnerup :brinnerup](/img/smilies/flamed.gif)
Crosställ innebär?
... Vad jag läste här på sidan så ska Miton funka bra till dagligt bruk stämmer det ? ...
...Hur är körställningen på Miton ? Får man lätt ont i ryggen osv ?...
..Hur är bromsarna på Miton? Man vill ju gärna få stopp på grejerna..
Så sant! En riktigt bra hoj. Bara man ser till att fjädringen är som den ska samt bromsarna. Går att åka på riktigt ordentligt om man håller varvet uppe!Jag får väl pusha för CRM då. Hittar du en som är i bra skick ( MIN ) så är det en helt underbar hoj. Har tillrckligt med effekt och håller mycket länge. Tål det mesta. Samt så är det ju kul när man kan köra både landsväg och grus.![]()
Köp denna!
http://www.blocket.se/vi/20093457.htm?ca=23_10_s
Inte mycket att tveka över. En av dom bästa 125cc någonsin, för ett riktigt bra pris!
Inte värd det priset? Den ligger ju i helt rätt prisklass. Stirra dig inte blind på årsmodellen och miltalet..Inte riktigt värd det priset enligt mig när jag tittar på dom andra Mitosarna då den här såg lite halvskabbig ut. Är lite mer ute efter Enduro/Supermotard
Tack för tipset iaf!
Mvh Vincent !
Inte värd det priset? Den ligger ju i helt rätt prisklass. Stirra dig inte blind på årsmodellen och miltalet..
Det är värt mycket att motorn renoverades för 300 mil sedan.
Den jag länka till hade ju ny lager, kolv och cylinder, det är inte så "bara".Jämnförde mest med den här http://www.blocket.se/vi/18554237.htm?ca=23_10_s. Den såg fräschare ut, dessutom billigare. Och med renovering antar jag att du bara menar kolvbyte, oljebyte och ett lagerbyte ?
Btw antar att det är din hoj eller?
Mvh
Skulle inte rekommendera gasgas eller ktm exc, inte om du ska ha den för dagligt bruk
Dels drar dom ganska mycket soppa och så är dom inte så trevliga på gatan (motorgången, iofs bara gasgas jag testat men kan tänka mig att EXC är likadan)
Den typen av hojar är inte gjorda för gata
Min åsikt bara
Den kommer dö.Seriöst. Gör det inte.Det jag hade tänkt mig att jag skall köra ostrypt under sommaren och när jag skall ha lite roligt, och under den tiden där det är skola osv hade jag faktiskt tänkt köra strypt.
Hur fungerar KTM och GasGas om man använder dom strypta till dagligt bruk för då skall dem väll leverera runt 15 hästar om man jämför med 30+ eller ?
Mvh Vincent![]()
Det jag hade tänkt mig att jag skall köra ostrypt under sommaren och när jag skall ha lite roligt, och under den tiden där det är skola osv hade jag faktiskt tänkt köra strypt.
Hur fungerar KTM och GasGas om man använder dom strypta till dagligt bruk för då skall dem väll leverera runt 15 hästar om man jämför med 30+ eller ?
Mvh Vincent![]()
Den kommer dö.Seriöst. Gör det inte.
Då kan du lika bra köpa en Ciao och köra runt med.
hur skulle du må av att gå runt och andas i ett sugrör hela dagarna?
dont do it. kör ostrypt. det är inga problem å köra dagligen. bara du servar den efter boken. alla som säger att det absolut inte går att köra mycket med en ktm eller gasgas är moralkärringar som inte vet vad dom pratar om.
en kompis husa har gått 340 timmar på 3 somrar.... min är samma årsmodell som hans och har gått 50.
det är inga problem. men som sagt, service är a och o för att grejerna skall hålla.
hallå mobba inte ciao. jag ska fan låna min brorsas monsterciao tuned by me och komma till gp med i sommar.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |