Eller Triumph Tiger 800. Som en garagekompis köpt. Hans tjej ser alltid nöjd ut !
Kan det vara så att den vibrerar på ett, för henne, positivt sätt?
Eller Triumph Tiger 800. Som en garagekompis köpt. Hans tjej ser alltid nöjd ut !
Kan det vara så att den vibrerar på ett, för henne, positivt sätt?
Har haft Suzuki TL1000S och har en Falco i nuläget, skulle hävda att Falcon är en klart bättre hoj på alla punkter, och jag är inte partisk för min Falco har sålts sen jag postade första inlägget härI samma klass som Aprilia Falco finns ju också Suzuki TL1000 & Honda VTR1000F
V-twinar för 25-30000. Vet inte hur Suzukin är att toura med, men Hondan funkar enligt utsago bra.
Varken Hondan eller Suzikin skäms på en bandag.
Nej, BMWs originalväskor är inte alls bra för längre turer, dom är ju pyttesmå! Visst, sovsäck och liggunderlag går ju in, men tältet får inte platsInstämmer.
Jag har varit passagerare på en K1300S och det var kanon. Bästa hoj för passagerare. K1200S passar dock budgeten bättre. PS. BMWs original packväskor är väldigt bra för lite längre turer.
Honda VFR1200F
View attachment 443874
Fin hoj! Gillar! Fast hittar du en sådan för "max 50000"?[/QUOTE]
Jag missade TS´s max budget
Fin hoj! Gillar! Fast hittar du en sådan för "max 50000"?
Här rasar det in tips ju När förslagen går till något på ca 160hk blir jag orolig. Puttrar ju runt med 48 vilda idag och gumman väger 64kg. Tror att 160hk är lite över min trygghetsnivå..
Har börjat spana in vfr800 och sprint rs/st. Tiger 800 är ju även den riktigt ball men oftast ganska dyr.. Hur är Triumph kvalitétsmässigt?
Min BMW K1300S har 173 pållar och 140Nm, och den är den mest effektstarka hoj jag har haft, och med 270+ i toppfart den snabbaste, och då har jag betat av en bunt sporthojar, både gat och banversioner. Men samtidigt är det nog den mest lättkörda. Visst, den har riktigt urusel vändradie, men det märks ju bara på p-platser, och då är det bara ett extra omtag som krävs. Gaskontrollen är grymt bra, mjuk och fin från avslag till fullgas, inga överraskningar. Visst, det händer ju betydligt mer fortare om du vrider rullen i botten på en sån jämfört med min gamla CB750 -81, men å andra sidan så gör BMWn 100-0 på 1/4 av sträckan ocksåHär rasar det in tips ju När förslagen går till något på ca 160hk blir jag orolig. Puttrar ju runt med 48 vilda idag och gumman väger 64kg. Tror att 160hk är lite över min trygghetsnivå..
Har börjat spana in vfr800 och sprint rs/st. Tiger 800 är ju även den riktigt ball men oftast ganska dyr.. Hur är Triumph kvalitétsmässigt?
Här rasar det in tips ju När förslagen går till något på ca 160hk blir jag orolig. Puttrar ju runt med 48 vilda idag och gumman väger 64kg. Tror att 160hk är lite över min trygghetsnivå..
Har börjat spana in vfr800 och sprint rs/st. Tiger 800 är ju även den riktigt ball men oftast ganska dyr.. Hur är Triumph kvalitétsmässigt?
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |
|
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner
Ducati Desmosedici GP7 är o... |
|
BMW närmar sig MotoGP
Sedan en tid har olika rykt... |
|
2025 års KTM 450 SMR
KTM höjer ribban för 2025 å... |
|
Eldriven sporthoj från Yamaha
Inlämnade patentansökningar... |
|
Strängnäs Bike Show i sista stund
Strängnäs Bike Show är en a... |
|
2025 års KTM 450 SMR
KTM höjer ribban för 2025 å... |