Eller Triumph Tiger 800. Som en garagekompis köpt. Hans tjej ser alltid nöjd ut !
Kan det vara så att den vibrerar på ett, för henne, positivt sätt?
Eller Triumph Tiger 800. Som en garagekompis köpt. Hans tjej ser alltid nöjd ut !
Kan det vara så att den vibrerar på ett, för henne, positivt sätt?
Har haft Suzuki TL1000S och har en Falco i nuläget, skulle hävda att Falcon är en klart bättre hoj på alla punkter, och jag är inte partisk för min Falco har sålts sen jag postade första inlägget härI samma klass som Aprilia Falco finns ju också Suzuki TL1000 & Honda VTR1000F
V-twinar för 25-30000. Vet inte hur Suzukin är att toura med, men Hondan funkar enligt utsago bra.
Varken Hondan eller Suzikin skäms på en bandag.
Nej, BMWs originalväskor är inte alls bra för längre turer, dom är ju pyttesmå! Visst, sovsäck och liggunderlag går ju in, men tältet får inte platsInstämmer.
Jag har varit passagerare på en K1300S och det var kanon. Bästa hoj för passagerare. K1200S passar dock budgeten bättre. PS. BMWs original packväskor är väldigt bra för lite längre turer.
Honda VFR1200F
View attachment 443874
Fin hoj! Gillar! Fast hittar du en sådan för "max 50000"?[/QUOTE]
Jag missade TS´s max budget
Fin hoj! Gillar! Fast hittar du en sådan för "max 50000"?
Här rasar det in tips ju När förslagen går till något på ca 160hk blir jag orolig. Puttrar ju runt med 48 vilda idag och gumman väger 64kg. Tror att 160hk är lite över min trygghetsnivå..
Har börjat spana in vfr800 och sprint rs/st. Tiger 800 är ju även den riktigt ball men oftast ganska dyr.. Hur är Triumph kvalitétsmässigt?
Min BMW K1300S har 173 pållar och 140Nm, och den är den mest effektstarka hoj jag har haft, och med 270+ i toppfart den snabbaste, och då har jag betat av en bunt sporthojar, både gat och banversioner. Men samtidigt är det nog den mest lättkörda. Visst, den har riktigt urusel vändradie, men det märks ju bara på p-platser, och då är det bara ett extra omtag som krävs. Gaskontrollen är grymt bra, mjuk och fin från avslag till fullgas, inga överraskningar. Visst, det händer ju betydligt mer fortare om du vrider rullen i botten på en sån jämfört med min gamla CB750 -81, men å andra sidan så gör BMWn 100-0 på 1/4 av sträckan ocksåHär rasar det in tips ju När förslagen går till något på ca 160hk blir jag orolig. Puttrar ju runt med 48 vilda idag och gumman väger 64kg. Tror att 160hk är lite över min trygghetsnivå..
Har börjat spana in vfr800 och sprint rs/st. Tiger 800 är ju även den riktigt ball men oftast ganska dyr.. Hur är Triumph kvalitétsmässigt?
Här rasar det in tips ju När förslagen går till något på ca 160hk blir jag orolig. Puttrar ju runt med 48 vilda idag och gumman väger 64kg. Tror att 160hk är lite över min trygghetsnivå..
Har börjat spana in vfr800 och sprint rs/st. Tiger 800 är ju även den riktigt ball men oftast ganska dyr.. Hur är Triumph kvalitétsmässigt?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |