1wheeldrive
Ny medlem
Hej!
Den som söker skall finna, jag har sökt men ej funnit.
Jag har kommit fram till att 600cc-rad4 tydligen inte är något för mig, så därför är jag nu ute efter något annat och nu har jag fått upp ögonen (och öronen) för SD 990. Nu har jag hittat en -07 med acra-pipor och powercommander(står hos Claessons i Bromölla). Hojen ser fräsch ut både i verkligheten och på bilderna hos återförsäljaren, har dock inte provkört den än.
Hojen har rullat strax över 4100 mil och dom begär 59900:-
Så mina frågor är:
1. Är 4100 mil mycket för en Superduke?
2. Hur stor är risken att den är slutkörd? (Tänkte mest på att det verkar vara en ganska wheeliebenägen hoj).
3. Är inte 59900:- lite överpris?
4. Finns det några speciella punkter att kolla på när man provkör/kollar hojen eller ska man bara gå efter allmänskicket? (Jag kan inte mycket om KTM och deras ev. brister)
MVH
En nybörjare på att handla hoj.
Den som söker skall finna, jag har sökt men ej funnit.
Jag har kommit fram till att 600cc-rad4 tydligen inte är något för mig, så därför är jag nu ute efter något annat och nu har jag fått upp ögonen (och öronen) för SD 990. Nu har jag hittat en -07 med acra-pipor och powercommander(står hos Claessons i Bromölla). Hojen ser fräsch ut både i verkligheten och på bilderna hos återförsäljaren, har dock inte provkört den än.
Hojen har rullat strax över 4100 mil och dom begär 59900:-
Så mina frågor är:
1. Är 4100 mil mycket för en Superduke?
2. Hur stor är risken att den är slutkörd? (Tänkte mest på att det verkar vara en ganska wheeliebenägen hoj).
3. Är inte 59900:- lite överpris?
4. Finns det några speciella punkter att kolla på när man provkör/kollar hojen eller ska man bara gå efter allmänskicket? (Jag kan inte mycket om KTM och deras ev. brister)
MVH
En nybörjare på att handla hoj.