Invalido
Guest
kvittar vem som e brukaren....Är stödet ute kan du inte starta den hojen - alltid lika spännande när man kommer på att; "ja just det, STÖDET!!!"
Att det är lagligt med att ha den på morsan är det säkert, men sen är frågan hur de ställer sig till att du inte är den huvudsaklige brukaren?
Jag skiter i vilket, jag själv hinner knappt ens ställa på mina förrens de ska in igen så det blir en massa rundor helt avställd lite då&då.
Jag hade ZXsjuan försäkrad 3 veckor förra året tror jag. Sammanlagt körde jag förmodligen inte mer heller.
Men jag vet hur det är med första hojen som kanske smälls och då vill man nog inte bli ståendes utan ersättning.
Första året jag körde så hade jag halv på min zxr400 och bara det kostade 7tusen om året(det blev en hel del när man pluggade) men man ville ju gasa![]()
försäkrar man den tex en +30 förs o man e 25år o smäller så e det hejdå....
men gör han som han skrev tidigare....att han sätter den på sin mamma o inte har någon åldersgräns påhojen så är det lugnt...
sen om det e rätt eller fel kan ju diskuteras.
min åsikt är att gör det som e billigast förutsatt att försäkringen gällr,dom som säger annat kan ju lägga ner för då e det ju bara avundsjukan som talar.