IronMike skrev:Haha det är kul att ni alltid vnder på det på det viset. Jag mfl är nog knappast oroliga...
Det bara är så...
Tufft med tjejjer på hojjar, men den dagen jag blir frånkörd av en tjej, då ska jag sluta åka hoj å satsa på att brodera eller nåt annat kvinligt
Vilka fördomar Du har... Vad skulle det göra om du blev frånkörd utav en tjej? Urlöjligt att påstå att du ska "sluta köra hoj" av den anledningen. Tjejer får köra hoj, killar får brodera, det är upp till var och en vad man har för hobby.
Varför inte se det positiva i att fler tjejer faktiskt intresserar sig för "killiga" intressen och kör egen hoj? Vore det inte roligt att ha en flickvän som INTE bråkar på dig för att du spenderar flera timmar i garaget? Min pojkvän ser då bara positiva saker i mitt intresse för hojar. Vi meckar ihop, kör hoj ihop, delar på garagehyra, mc-prenumerationerna, drömmer om ett LITET hus med STORT uppvärmt dubbelgarage...
Till födelsedagar/julafton behöver du inte springa och leta efter konstiga bh-storlekar eller bli utskälld för att du köper för stora eller för små trosor. Du kan helt enkelt köpa en dunk olja + ett oljefilter när du ändå är på mc-firman & kikar. Jag fick depåstöd i julklapp, jag blev överlycklig!
Dessutom så slipper du ju ha en passagerare på hojen vid gatåkning och kan således köra lite fortare än dem som har tjejen bakpå...
Ursäktar sidospåret i din tråd Bikerwoman.