philsson skrev:
Känner igen dedär så väl. Minns hur hysteriskt bra min NS axxade när farsan skjutsade mig (upp till 30km/h). Slutade med en egen åktur senare på dan där jag toppade den. Fick lagom med skäll från farsan. Snacka om tunnelseende i 130 (strypt). Gör inte som jag bara och maxxa förbi en skola.. jag fattar inte hur man kunde vara så dum.
Ja för fan låna den inte för att maxa den innan du har kortet..
Det gjorde jag..
Allt gick bra hitta en ensam rak fin neråt slutande asfaltsväg och maxade upp min i 150 mätar kilometer
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Sen på väg hem efter en 4 mil lång tur körde jag på en grusväg, låg kanske i 80, bromsade och den saktade ner fint å bra sen sluta den sakta ner.
![Brinnre upp :brinnerup :brinnerup](/img/smilies/flamed.gif)
(mer vatten än bromsolja i bromsarna..) Så jag kommer till en 90 graders feldoserad böj med fult av lösgrus i..
Och inte kunda jag sikta på åkern heller för i väg kanten går en rar gammal tant med sin hund. så det var bara att fortsätta krama bromsarna och fortsätta i ca 50-60 rakt ut i träddungen.. ja klarade mig tackvare att jag hade enduro skydd på mig, fick ont i bröstkorgen bara. crmen därimot knäkte jag framgaffel, fälg, styrkrona på. Så jag fick vakert sälja min stereo för att finnansiera återstälandet. Jag har aldrig i hela mitt liv skämts så som när jag ringde pappa och tallade om att jag hade kört och krachat med crmen.. Om jag skriver vad min kära far tyckte om mig då blir jag avstängd.
Om jag genom att dela med mig av det här kan få någon annan att tänka till före dom gör något lika idiotiskt så va det iallafall inte helt meningslöst.