Köpte min älskade 125:a idag!!!!

pastillen

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2005
Ort
Kalmar
Hoj
Suzuki ts125r
Fuzzman skrev:
dessa trådar är sånna trådar som gör att man suktar so mtusan efter båge !!!

Tror säkert att du gjort helt rätt som köpt den, men jag är mer än osäker på mitt köp :rolleyes:

RS eller nått annat?

Nästan alla har Rs.De är kanske jättebra, men det börjar nästan bli lite uttjatat. Jag skulle föraslå att du köper en lite mer orginell mc. tex. NSR, freccia eller likande. de är billigare vilket ger mer pengar över till trimm eller styling! :tummenupp

//Anders
 
Last edited:

IceY

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Linköping
Hoj
Ducati Streetfighter 1098 & CBR900RR Turbo - Såld & Honda Cbr 600rr - Såld
Fuzzman skrev:
dessa trådar är sånna trådar som gör att man suktar so mtusan efter båge !!!

Tror säkert att du gjort helt rätt som köpt den, men jag är mer än osäker på mitt köp :rolleyes:

RS eller nått annat?

det ska du inte vara! har haft GRYMT skoj med min rs 125:a! går ju till och med att knäskrapa med dom! :tummenupp
KÖP! :)
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
philsson skrev:
Känner igen dedär så väl. Minns hur hysteriskt bra min NS axxade när farsan skjutsade mig (upp till 30km/h). Slutade med en egen åktur senare på dan där jag toppade den. Fick lagom med skäll från farsan. Snacka om tunnelseende i 130 (strypt). Gör inte som jag bara och maxxa förbi en skola.. jag fattar inte hur man kunde vara så dum. :huvet

Ja för fan låna den inte för att maxa den innan du har kortet..
Det gjorde jag..
Allt gick bra hitta en ensam rak fin neråt slutande asfaltsväg och maxade upp min i 150 mätar kilometer :yoparty
Sen på väg hem efter en 4 mil lång tur körde jag på en grusväg, låg kanske i 80, bromsade och den saktade ner fint å bra sen sluta den sakta ner. :brinnerup (mer vatten än bromsolja i bromsarna..) Så jag kommer till en 90 graders feldoserad böj med fult av lösgrus i..
Och inte kunda jag sikta på åkern heller för i väg kanten går en rar gammal tant med sin hund. så det var bara att fortsätta krama bromsarna och fortsätta i ca 50-60 rakt ut i träddungen.. ja klarade mig tackvare att jag hade enduro skydd på mig, fick ont i bröstkorgen bara. crmen därimot knäkte jag framgaffel, fälg, styrkrona på. Så jag fick vakert sälja min stereo för att finnansiera återstälandet. Jag har aldrig i hela mitt liv skämts så som när jag ringde pappa och tallade om att jag hade kört och krachat med crmen.. Om jag skriver vad min kära far tyckte om mig då blir jag avstängd.

Om jag genom att dela med mig av det här kan få någon annan att tänka till före dom gör något lika idiotiskt så va det iallafall inte helt meningslöst.
 

pastillen

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2005
Ort
Kalmar
Hoj
Suzuki ts125r
Jag gav 12 000kr för den, men jag måste betala släp o en j*vla massa bensin med=( Men det är det lugnt värt^^.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top