Kör försiktigt (starka bilder)

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Ort
33333
Hoj
Suzuki RMZ 250
shit altså.. här sitter man å är illamående.. å precis innan så började jag att kolla på en gsxr 1000.. ska nog låta bli att kolla på en sån... :hihi
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Det va ju en JÄKLA tur att jag såg detta EFTER jag vart ute o kört en tur.
EEWWWWWWW...inga smaskiga bilder direkt!
 

goodspeed

I've seen your daughter, man she's cute.
Gick med
23 Sep 2003
Ort
Landet
Hoj
Yamaha R1 -05
Det var starka bilder och jag hoppas verkligen att vi kan få folk att tänka till en extra gång när de skall sätta sig på sin mc. Inte att man inte ska åka, men att man ska låta bli att ta de där chansningarna och idiotkörningarna som förekommer lite nu som då.


Ta det lugnt där ute.
 

KidNasty

Inte bara tuffa killar som har tatuering
Gick med
19 Apr 2006
Ort
Uppsala
Hoj
Hojlös... Men drömmer om en R1-07 eller nyare.
inte härligt, men jag ger mig faen på knappt någon hade godkänt skinnställ utan t-shirt och shorts..
 

Bananen

Guest
Ruskigt tråkiga bilder!

Kör försiktigt där ute.
Tänk på varandra och andra.
Men glöm inte bort att ha roligt.
Det ä väl ändå därför vi kör hoj.

Bananen
 

Blommen

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2004
Ort
Lysekil
Hoj
xr600 såld , xr650r
bra att färska upp minnet lite så man ser vad som är möjligt att råka utt för :(


//Blommen
 

Gamen

Nybliven myndighetsföraktare
Gick med
20 Feb 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Bytt från sport till motard, aldrig varit lyckligare
Genomläskigt!! Visst vi kan alla köra försiktigare och ta mindre risker men kom även ihåg riskfaktorn med "idiotmedsminklådabakomratten" syndromet. Bilister borde inte ha körkort :mad:
(blev nästan nockad tidigare idag)
 

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Ort
Bortalängeholm
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
KidNasty skrev:
2136786 inte härligt, men jag ger mig faen på knappt någon hade godkänt skinnställ utan t-shirt och shorts..


Öhhh - då da du nog kolla en gång till till... (du kommer nog hitta ett komplett rajs ställ med stövlar hjälm etc., som är splittrad till atomer..
För inte att glömma den röda bil från Stockholm med en MC in-sida - en utäck olycka vart alla avled även inne i bilen...)

KidNasty skrev:
2136786 inte härligt, men jag ger mig faen på knappt någon hade godkänt skinnställ utan t-shirt och shorts..


Öhhh - då ska du nog kolla en gång till till... (du kommer nog hitta ett komplett rajs ställ med stövlar hjälm etc., som är splittrad till atomer..
För inte att glömma den röda bil från Stockholm med en MC in-sida - en utäck olycka vart alla avled även inne i bilen...)
 

westinrobert

Brummmm
Gick med
28 Apr 2005
Ort
GBG
Hoj
Crescent Compakt brun -69
Usch! Det är inte direkt vad man tänker på när man rullar förbi en Volvo med en gammal tant i på bakhjulet...
 

snajdarn

Snajdigast
Gick med
1 Aug 2005
Ort
In the hills
Hoj
-08 CBR1000RR
Ähh lägg ner.. skit äcliga bilder men seriöst, om nån la upp massa bilder på mosade människor som dött o skadat sig i bilolyckor slutar ni köra bil då?? Döden kommer till oss alla förr eller senare men ta o tänk till lite i stället när ni sliter upp hojen på slangen eller klämmer en kurva lite väl snabbt, gör sånt med lite respekt för omgivningen o ha koll på läget i stället så ska nog allt ordna sig.. Om tiden e inne så e den det, trillar man inte på hojen då så sätter man väl en köttbit i halsen o kvävs till döds!! :slicka
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Hur många rent ut sagt jävla trådar med stympade kvaddade kroppar ska det behöva bli här på SH ? Jävligt trött på den där länken, det är väl ungefär samma sjuka människor som håller till på b0g.org och ogrish.com och fan och hans moster som lägger upp sådana sidor. Möjligtvis blir man illamående eller illa till mods när man ser sådana här bilder, men ärligt talat, hur många av dom här inne som kör för fort eller kör på bakhjulet kommer att sluta med det efter att ha sett dessa bilderna ? Man vet redan att det kan gå åt helvete på riktigt, jag tror inte man behöver se någon med ett spräckt pannben för att förstå att; aha, det är visst så det kan gå.

Dock är det ju bra att du varnade med stor röd text, något vissa tidigare trådar har saknat. :tummenupp


(Nej jag klickade inte på länken igen, jag gillar inte att titta på människor som ligger i 5 delar.)

Blir man totalsågad nu ?
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Ja jävlar det var det vidrigaste jag sett på länge... tur att jag inte är så känslig...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top