Kör med insidan av huvet i sommar..

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Bifffen skrev:
Men jag menar om dom gått på vägrenen eller en trottoar(promenad)
nu var det motorväg visserligen men han kör nog inge lugnare på vanlig landsväg heller för den delen
Skit samma spelar ingen roll tycker han får skylla sig själv tar du han i försvar är du tyvärr lika dum själv.

Kommer inte dessa visdoms ord från "snackpellen" som kvaddade Moped&motortjänsts ZX10 på en 50 sträcka i tätbebyggt område?
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Bifffen skrev:
Som man bäddar får man ligga inte sant
att vara efterklok är ju lätt och det är så synd om honom tänk om det inte vore en bil som kom där utan en familj med barnvagn då kan du tänka dig vilka konsekvenser det kan få när helt oskyldiga människor blir drabbade fär att stålmannen är i farten.......
som han kör gör man bara på bana inte sant
återigen rätt åt honom han har nog lärt sig ett o annat om han överleft...
inte sant.


"inte sant" 3 ggr utan frågetecken :va Hursomhelst...var var jag? Jo, jag föraktar dig och tycker du är dum som en dumstrut.
 

Ooops

Dödsfruktan är värre än själva döden.
Gick med
27 Dec 2005
Ort
Malmö
Hoj
svart sebeärr 600
norrlansguld skrev:
Kommer inte dessa visdoms ord från "snackpellen" som kvaddade Moped&motortjänsts ZX10 på en 50 sträcka i tätbebyggt område?

hahahahah

ja tänk om det hade kommer ett helt luciatåg med barnvagnar då hade det kunnat gå illa!!
 

Bifffen

Våga Vägra
Gick med
18 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha FZ1-N
norrlansguld skrev:
Kommer inte dessa visdoms ord från "snackpellen" som kvaddade Moped&motortjänsts ZX10 på en 50 sträcka i tätbebyggt område?

exakt och då lärde jag mig ett och annat kanjag lova.....
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Bifffen skrev:
Men jag menar om dom gått på vägrenen eller en trottoar(promenad)
nu var det motorväg visserligen men han kör nog inge lugnare på vanlig landsväg heller för den delen
Skit samma spelar ingen roll tycker han får skylla sig själv tar du han i försvar är du tyvärr lika dum själv.

Jag tar ingen i försvar. :va
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Åh fy fasiken! Inte lätt att undvika den där kollisionen.

Men det var värst vad ni gnäller på varann då när ni inte ens vet varför han vurpade.
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Bikerbitch skrev:
Åh fy fasiken! Inte lätt att undvika den där kollisionen.

Men det var värst vad ni gnäller på varann då när ni inte ens vet varför han vurpade.

Det vet vi visst.

För att han ville. :mattias
 

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
nietjunie
Bifffen skrev:
instämmer verkligen vilka jävla dårar det finns alltså helt otroligt man börjar ju fundera om folk tror dom är stålmannen bara för dom sitter på en jävla plastraket....
hoppas det gick illa för han idiiiiiot

Och om du hittar en film på nätet där din barndomsvän/nuvarande bästa kompis gör precis samma misstag/fel som snubben i filmen så önskar du även honom allt ont?
Du verkar ha lite otur när du tänker.
Alla gör vi misstag, jag har (och säkert ett gäng till på sh) lagt cykeln i en kurva pga för hårt gaspådrag. Så, hoppas du att jag slog mig fördärvad vid det tillfället?

:pannkyss
 

sir_pelle

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Hornet 600
AJ!

Stackars personen i bilen.. lär ju ha chockats svårt.

Sett trevligare (läs otrevliga) saker IRL.. bodde i Tungelsta i Stockholm förut.

Nog ett av det mest drabbade stället av allvarligare och dödliga olyckor vad jag vet.
 

IronMike

Guest
Läskig filmsnutt.. Men jag tror/hoppas han klara sig. Bilen drar över ganska snabbt. Det blir lite tryck på vissa kroppsdelar, men inte som en smäll där det tar tvärstopp.

Har själv blivit överkörd av bil, över lår/nedre svank, smalben och fot. Bilen ser ut att vara i hyffsat rullning, långsammare ju värre.

Läskigt hur som helst...
 

Bifffen

Våga Vägra
Gick med
18 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha FZ1-N
mjukis skrev:
Och om du hittar en film på nätet där din barndomsvän/nuvarande bästa kompis gör precis samma misstag/fel som snubben i filmen så önskar du även honom allt ont?
Du verkar ha lite otur när du tänker.
Alla gör vi misstag, jag har (och säkert ett gäng till på sh) lagt cykeln i en kurva pga för hårt gaspådrag. Så, hoppas du att jag slog mig fördärvad vid det tillfället?

:pannkyss

Kommer inte tycka ett dugg synd om dig i ala fall kör på bana om du ska köra hårt.
 

DC-Shoes

Hhhhmmmmmm
Gick med
21 Apr 2005
Ort
Sweden
Hoj
Gult skit som bara går sönder!
Hygglo skrev:
Så ni slipper råka ut för nå´t sånt här..---> http://www.dumpalink.com/media/1141722280/Motorcyclist_Run_Over_By_Car
Var det en "GR" vanabee?



Förstår inte riktigt vad du menar, var det en GR wannabe? :va
Hur ser du det liksom? Kan inte vem som helst komma ihög fart i en sådan kurva och vara med i den olyckan?.. Jag menar, måste alla som kör fort m.m. vara GR wannabes?

Tyckte det lät en aning konstigt!

För övrigt, så är det en vidrig olycka! :3freak
 

Hygglo

Solskens knutte...
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Hyttö rakan
Hoj
XV1600
Det jag menade med gr vanabee är ju det att dom verkar göra en film om någon idiot som tror sig kunna köra som Rossi....
 

Art Vandalay

#149 Open
Gick med
9 Nov 2003
Ort
Örebro
Hoj
KTM 525 SMR
norrlansguld skrev:
Kommer inte dessa visdoms ord från "snackpellen" som kvaddade Moped&motortjänsts ZX10 på enågon önskat en dödsdom över mign 50 sträcka i tätbebyggt område?

Ojdå, med tanke på vad den gode Biffen spottat ur sig innan i tråden så måste han tycka att han själv tillhör kategorin "idioter som ska ha så mkt skit som möjligt om de kör omkull som dom antagligen gör med flit".
Jobbigt.
Som tur va för killen i filmen så gick det ju "bra" ,men att önska livet ur nån det verkar inte särskilt bra!sök på www.kurator.se
 

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Ort
Veberöd
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
Läskig film.... något sådant hoppas man ju på att man aldrig behöver bevittna/vara med om.

Måste kännas för j****gt för bilföraren. I detta fallet tycker jag det är ganska uppenbart att bilföraren inte kunde göra så att olyckan hade undvikits.

Hoppas att ni alla tittar er om en extra gång ute i trafiken i sommar.
Tragiskt att läsa om alla olyckor med eller utan dödlig utgång..
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top