Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Jag hojade idag, det är lite halkigt med 6 plusgrader, kalla däck och kall blöt asfalt. Men det känns rätt bra ändå.
Fyra grader och några små regnskurar. Inga problem med mygg och andra insekter på visiret.
Hehe! Jag blev riktigt stolt häromveckan när jag fick hjälpa en god vän på andra sidan stan att baxa in hans Retta i vardagsrummet. Fan va den gör sig bra mot tegelväggen!View attachment 371268
Hojen står nu inomhus så man kan beskåda o torrgasa när det känns jobbigt kalla vinter dagar.
Samma här. Bor på tredje våningen och hade vi bara haft hiss hade jag allvarligt funderat på att köra upp en hoj i lyan.Så skulle jag och vela kunna göra med min hoj, synd bara att man bor i lägenhet...
Klart man skulle lägga omkull finhojen i en rondell. Regn och en halvtrasig väg full av skit var visst ingen bra kombination. Summa summarum: det är nog dags att ställa in nu.
Klart man skulle lägga omkull finhojen i en rondell. Regn och en halvtrasig väg full av skit var visst ingen bra kombination. Summa summarum: det är nog dags att ställa in nu.
Det var ju jäkla pissigt! Jag har precis gått och köpt mig en vfrrrr som står och ropar på mig nere i garaget, men jag får väl lära mig av ditt misstag och ge mig till tåls...i 5 månder till...
Då avslutade vi säsongen på samma roliga sätt Total lycka
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari