Originalblås, att bullra är förlegat.
Varierar lite.. oftast med db-killer eller orginalsystem. Bara skönt när det inte låter så mkt.
Det mest idiotiska som finns är folk med folk som försöker få hojen att låta så mkt som möjligt och sen kör de ändå med öronproppar. Varför skulle omgivningen tycka att ljudet är ballt när föraren inte ens själv orkar med det?
Det mest idiotiska som finns är folk med folk som försöker få hojen att låta så mkt som möjligt och sen kör de ändå med öronproppar. Varför skulle omgivningen tycka att ljudet är ballt när föraren inte ens själv orkar med det?
Varierar lite.. oftast med db-killer eller orginalsystem. Bara skönt när det inte låter så mkt.
Tja... kanske. Vill man helt ta död på möjligheten att köra hoj (på bana menar jag nu) så skall man naturligtvis bullra. Vill man, som jag, fortsätta med detta otroligt roliga nöje så skall man göra allt man kan för att låta mindre än vad vi gör nu.Nog mer du som är förlegad
If it's to loud you'r to old!
Varför köper man dyra avgassystem till hojen när det bara är att köra utan system om det är högt ljud man är ute efter.
Man skulle ha blivit snut så man fick terrorisera alla med svindyra högljudda avgassystem, fan vad böter jag skulle ha skrivit ut.
Varför köper man dyra avgassystem till hojen när det bara är att köra utan system om det är högt ljud man är ute efter.
Man skulle ha blivit snut så man fick terrorisera alla med svindyra högljudda avgassystem, fan vad böter jag skulle ha skrivit ut.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|