Kan säga att jag förstår att folk uppfattade kraschen som en ren nerkörning, där jag gick in med för mycket sladd och missbedömde avståndet totalt fram till killen. Efter simningen runt i lekakulorna gick jag genast fram och bad om ursäkt och frågade hur det var med honom så nu ska vi inte börja med fel anklagelser tack! Skoj ska man ha när man kör hoj absolut och under träning kan man ta det lungt men inte för lungt om man vill köra snabba varv, men undrar verkligen varför jag fick anklagelser för att jag kört på andra också fattar jag inte btw. kom fram till mej och säg vad du tycker
ja kom precis ner till banan när ni gick ihop så jag såg inte krashen. Vad polarn sa till mig hade du gått fram å frågat om han var okey. Jag tycker väl att du hade kunnat komma fram en stund efteråt när allt hade lagt sig eftersom du hade depåplats 10 meter från oss. Vad jag inte förstår är la varför du skulle köra om han på innern med sladd? snabb verkar du ju vara så varför inte ta han på yttern? Visst skall man ladda på träning, men har man 12 st 30 min pass kanske man kan lugna sig ett eller två varv om de blir tighta situationer? så slipper någon annan titta på, resten av sin betalda dag å reparera hojjen eller få skador bara för man lekte för mycket på träningen?
varför du fick anklagelser för att du kört in i andra var för att de kom fram 1 kille strax efter krashen å pratade med polarn. Denna killen var inte heller glad för du hade tydligen tryckt till han me. Vad han hette eller vem han va eller hur mycket sanning de var i de det vet ja inte, och de borde han givetvis sagt till dig om på plats.
nog om de, alla gör vi misstag men detta var la att ta i lite väl?