Kör på Anderstorp tills du spyr!

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Kan säga att jag förstår att folk uppfattade kraschen som en ren nerkörning, där jag gick in med för mycket sladd och missbedömde avståndet totalt fram till killen. Efter simningen runt i lekakulorna gick jag genast fram och bad om ursäkt och frågade hur det var med honom så nu ska vi inte börja med fel anklagelser tack! Skoj ska man ha när man kör hoj absolut och under träning kan man ta det lungt men inte för lungt om man vill köra snabba varv, men undrar verkligen varför jag fick anklagelser för att jag kört på andra också fattar jag inte btw. kom fram till mej och säg vad du tycker:tummenupp


ja kom precis ner till banan när ni gick ihop så jag såg inte krashen. Vad polarn sa till mig hade du gått fram å frågat om han var okey. Jag tycker väl att du hade kunnat komma fram en stund efteråt när allt hade lagt sig eftersom du hade depåplats 10 meter från oss. Vad jag inte förstår är la varför du skulle köra om han på innern med sladd? snabb verkar du ju vara så varför inte ta han på yttern? Visst skall man ladda på träning, men har man 12 st 30 min pass kanske man kan lugna sig ett eller två varv om de blir tighta situationer? så slipper någon annan titta på, resten av sin betalda dag å reparera hojjen eller få skador bara för man lekte för mycket på träningen?

varför du fick anklagelser för att du kört in i andra var för att de kom fram 1 kille strax efter krashen å pratade med polarn. Denna killen var inte heller glad för du hade tydligen tryckt till han me. Vad han hette eller vem han va eller hur mycket sanning de var i de det vet ja inte, och de borde han givetvis sagt till dig om på plats.

nog om de, alla gör vi misstag men detta var la att ta i lite väl?
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
Kan säga att jag förstår att folk uppfattade kraschen som en ren nerkörning, där jag gick in med för mycket sladd och missbedömde avståndet totalt fram till killen. Efter simningen runt i lekakulorna gick jag genast fram och bad om ursäkt och frågade hur det var med honom så nu ska vi inte börja med fel anklagelser tack! Skoj ska man ha när man kör hoj absolut och under träning kan man ta det lungt men inte för lungt om man vill köra snabba varv, men undrar verkligen varför jag fick anklagelser för att jag kört på andra också fattar jag inte:confused:


folk uppfattade det nog helt riktigt i att det var en nerkörning... som jag sa innan så borde en sån som du som ÄR snabb kunna köra lite mer med insidan.. men som sagt.. olyckor händer o vissa går inte göra nått åt... men denna kunde vi gott vara utan..

killen du körde på var chockad precis efter kraschen så klart att han sa att allt var lungt.. du borde kommit fram o frågat när det värsta lagt sig lite.. han var inte speciellt glad på dig... sen att du hade depåplats 10 metar bort o såg oss hela tiden...

mvh robb
 

Bergman2

#33 Superstock 600
Gick med
2 Jul 2007
Ort
Säffle
Hoj
Yamaha R6
ja kom precis ner till banan när ni gick ihop så jag såg inte krashen. Vad polarn sa till mig hade du gått fram å frågat om han var okey. Jag tycker väl att du hade kunnat komma fram en stund efteråt när allt hade lagt sig eftersom du hade depåplats 10 meter från oss. Vad jag inte förstår är la varför du skulle köra om han på innern med sladd? snabb verkar du ju vara så varför inte ta han på yttern? Visst skall man ladda på träning, men har man 12 st 30 min pass kanske man kan lugna sig ett eller två varv om de blir tighta situationer? så slipper någon annan titta på, resten av sin betalda dag å reparera hojjen eller få skador bara för man lekte för mycket på träningen?

varför du fick anklagelser för att du kört in i andra var för att de kom fram 1 kille strax efter krashen å pratade med polarn. Denna killen var inte heller glad för du hade tydligen tryckt till han me. Vad han hette eller vem han va eller hur mycket sanning de var i de det vet ja inte, och de borde han givetvis sagt till dig om på plats.

nog om de, alla gör vi misstag men detta var la att ta i lite väl?

förstår helt vad du menar. skulle va kul att prata med denna kille som jag, enligt han kört på och fråga vad han menar..blir riktit förbannad eftersom jag vet att jag inte vart i någon tidigare under dagen, var tydligen någon som ville ge mig en smäll oxå..vet inte vem men för helvete lugna ner.. beter sig som en åsna:tummenupp

folk uppfattade det nog helt riktigt i att det var en nerkörning... som jag sa innan så borde en sån som du som ÄR snabb kunna köra lite mer med insidan.. men som sagt.. olyckor händer o vissa går inte göra nått åt... men denna kunde vi gott vara utan..

killen du körde på var chockad precis efter kraschen så klart att han sa att allt var lungt.. du borde kommit fram o frågat när det värsta lagt sig lite.. han var inte speciellt glad på dig... sen att du hade depåplats 10 metar bort o såg oss hela tiden...

mvh robb

fick känslan av att han var lite chockad när jag pratade med honom men som sagt, jag bad om ursäkt och tycker inte man ska överreagera som vissa tydligen gjorde..Jag gjorde ett misstag som jag bad om ursäkt för..kunde gått fram ännu en gång om folk nu ville det, men visste inte vilka ni var och "någon" ville slå mej, blir förbannad och kände att folk kan komma fram till mej och säga vad dom tydligen vill ha sagt istället för att stå och glo.:va

diskussionen avklarad
 
Last edited:

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
fick känslan av att han var lite chockad när jag pratade med honom men som sagt, jag bad om ursäkt och tycker inte man ska överreagera som vissa tydligen gjorde..Jag gjorde ett misstag som jag bad om ursäkt för..kunde gått fram ännu en gång om folk nu ville det, men visste inte vilka ni var och "någon" ville slå mej, blir förbannad och kände att folk kan komma fram till mej och säga vad dom tydligen vill ha sagt istället för att stå och glo.:va

diskussionen avklarad


ja han var chockad.. men att slåss på banan verkar lite väl tycker jag..

men men.. skitsamma... tänk dig för nästa gång bara så är alla glada!

robb
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
ska jag tänka mej för:va kraschen var väl inte världens händelse:confused:

du verkar tycka att de e helt okay å köra ner folk på träning?:va ta han på yttern nästa gång å visa att du e snabbare eller vänta.
ja lägger ner denna disskussion publikt nu, vill du något så skicka ett pm.
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
en förhoppning på att ja skulle köra snabbare i kurvorna o att hojen håller:tummenupp kan säga att det gick inte snabbare i kurvorna :huvet

Hallooois farten i sving har lite med mc-merke å gjøre, og kjøp deg heller en nyere Duc så slipper du alt trøbbel:tummenupp Noe stolthet må du jo ha, Hnodazaki 20 på dussinetsykkel:arsele Kom deg tilbake til Bott´en det er der du hører hjemme:tummenupp
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
ska jag tänka mej för:va kraschen var väl inte världens händelse:confused:


hörde att du redan innan kraschen fått en tillsägelse om att ta det lugnare.. men icke..

det va träning i måndags o inte race...

lägger när jag med nu.. verkar inte som du förstår att du har gjort fel..

och nej.. det inte var inte världens händelse heller.. men du pajade hela eftermiddagen/kvällen för killen du körde på.. och även din dag...
 

daddyshio

Ny medlem
Gick med
30 Jan 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
2007 Suzuki GSXR 1000
Här några förminskade bilder från gårdagen. Har ingen webplats att slänga upp allt på just nu. (ca 350 bilder) Så tror ni att ni har hamnat på bild. Skicka mig ett pm med lite kännetecken på er och er mail så skickar jag över det jag hittar.
Alla bilder är av varierande kvalitet ska väl nämnas :rolleyes:

Tja pucken!

Har du nå bilder på en svart K7 med en chaufför som har svart/vitt skinnställ?'
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
va 2 st kawwwor zx10or typ 04-07 nånting som gick som fan, vad var gjort med dom? man blev duktigt omkörd på raksträckorna.
 

Tony_J

Medlem
Gick med
13 Mar 2003
Ort
kalmar län
Hoj
z900 -21
Vill inte spamma sönder tråden om "nedkörningen" men den andra killen du var ihop med var min kompis.
Vad som hände där får han beskriva..
kunde bara inte låta bli att svara då jag såg händelsen på första parkett och din inställning till densamma känns trist!
Jag sa oxå att om detta hade hänt mej så hade jag antagligen pryglat killen ifråga.
Något som hade drabbat både min hälsa o plånbok bara för någon inte kan slå av o bomma ett endaste snabbt varv hade kunnat göra mig just så förbannad.
några funderingar skicka ett pm..
 

Hockenheimring

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2004
Ort
Sjömarken
Hoj
Mellan två hojar
Vill också tacka Fiver för en riktigt bra dag på A-torp:tummenupp .
Bra att någon vågar,vill och kan ordna bra tränings tillfällen.
Blev riktigt mycket åka 8 till 17, sen var man ganska mör i kropp och huvud:galen.
Hoppas ni fortsätter att ordan bankörningar och att vädret kan vara lika
bra som under Måndagen.

Ang, all pajkastning om på körningar och av åkningar, racing är ju racing, kör man också i licens gruppen så får man väl räkna med att det kan bli tighta omkörningar men självklart skall igen behöva bli påkörd av någon. Hoppas att ingen upp levde att man körde om för vårdslöst i gat gruppen....
 

Söderen_

Hooray för the boobies!
Gick med
14 Nov 2005
Ort
Värnamo
Hoj
Brutale 1078RR
Vill tacka Fiver för otroligt bra körning, samt Honda för testning av en gryym hoj.

Vore kul om någon råkade fånga mig på bild. körde en rödsvart gsxr1000 med rödsvart daineseställ och grå hjälm. Hittar ni nåt så maila till adde1990@hotmail.com

tack.
 

BC

Sporthojsnörd
Gick med
30 Mar 2004
Ort
Nisse pungkulla
Hoj
Moriwaki
Grabben har ju bett om ursäkt. Det är stark. Ingen är ju perfekt..Lite tråkigt det som hände men men.
Jag stod i första parkett.
Kör hårt Bergman..satsar man inget så vinner man inget...
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top