Kör på Anderstorp tills du spyr!

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
Grabben har ju bett om ursäkt. Det är stark. Ingen är ju perfekt..Lite tråkigt det som hände men men.
Jag stod i första parkett.
Kör hårt Bergman..satsar man inget så vinner man inget...



självklart ska man satsa.. o satsar man inget så vinner man inget.. men nu var den en helt vanlig träning.. och vad jag vet så går det inte vinna så mycket där.. förutom erfarenhet och lära sig av sina misstag.. så förhoppningsvis har han vunnit något..

mvh robb
 

Bergman2

#33 Superstock 600
Gick med
2 Jul 2007
Ort
Säffle
Hoj
Yamaha R6
Jag pratar tydligen kinesiska eller något för tydligen inte samma språk eallafall.. Är inte diskussionen över ännu?
 

wizna

wasnt me ?
Gick med
30 Jul 2006
Ort
oslo
Hoj
ett gäng kawor
va 2 st kawwwor zx10or typ 04-07 nånting som gick som fan, vad var gjort med dom? man blev duktigt omkörd på raksträckorna.

det var jag o eslov.
Hojarna e orginal. bara kit ECU på. Man behöver inte trimma en KAWASAKI de går som fan ändå :). Kändes bra att köra lite 38 tider på träningen.
 

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
Nån som vet när Fiver arrangerar körning på Anderstorp igen? Då tänker jag främst på kväll eller helg.
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
det var jag o eslov.
Hojarna e orginal. bara kit ECU på. Man behöver inte trimma en KAWASAKI de går som fan ändå :). Kändes bra att köra lite 38 tider på träningen.

aj fan. ja min sukka från 05 är helt orginal och brukar hänga på r1or och kawwor iaf från samma årsmodell. men era gick sjukt bra:tummenupp polarns 05a zx10 går identiskt med min på hela torpet rakan.
 

wizna

wasnt me ?
Gick med
30 Jul 2006
Ort
oslo
Hoj
ett gäng kawor
aj fan. ja min sukka från 05 är helt orginal och brukar hänga på r1or och kawwor iaf från samma årsmodell. men era gick sjukt bra:tummenupp polarns 05a zx10 går identiskt med min på hela torpet rakan.

Vi kør de nya 08:eek:rna. Databoxen gør nog inte så mycket, den svara lite bættre kanske.De går sjukt bra från start.
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
det var jag o eslov.
Hojarna e orginal. bara kit ECU på. Man behöver inte trimma en KAWASAKI de går som fan ändå :). Kändes bra att köra lite 38 tider på träningen.

Fast eslövs hoj kan ju inte ha gått nåt vidare?! Den gjorde ju inte ens under 40... :hihi:tummenupp
 

wizna

wasnt me ?
Gick med
30 Jul 2006
Ort
oslo
Hoj
ett gäng kawor
Fast eslövs hoj kan ju inte ha gått nåt vidare?! Den gjorde ju inte ens under 40... :hihi:tummenupp

jorå .... låga 39:eek:r. Du e bara avis att han kan hålla det tempot hela tiden :).
Ungefær som humlan sa - varfør blockerade du ? jag hade snabb tid på gång.. hahaha. Han får bre mackor resten av året.
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Vi kør de nya 08:eek:rna. Databoxen gør nog inte så mycket, den svara lite bættre kanske.De går sjukt bra från start.

ja bra gick den helt klart.:tummenupp
min gathoj gsxr 1000 k6 bromsade 172 hk på hjulet hos bike i trollhättan med yoshi titan helsystem pc3 och kn filter.
polarns zx10 -08 bromsade 175 hk hos rg enginering i falkenberg.

vet inte vad ajg har i banhojjen men den är en k5a helt standard så säg 160 hk kanske men fan vad ni flög förbi:D
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
jorå .... låga 39:eek:r. Du e bara avis att han kan hålla det tempot hela tiden :).
Ungefær som humlan sa - varfør blockerade du ? jag hade snabb tid på gång.. hahaha. Han får bre mackor resten av året.

Bara vænta....

Nån som vet när Fiver arrangerar körning på Anderstorp igen? Då tänker jag främst på kväll eller helg.

Kvællskorning den 17/9, heldag den 26/9
 
Last edited:

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
Kvællskorning den 17/9, heldag den 26/9

Hejsan, jag var på den senaste kvällskörningen nu den 1/9. Tänkte på det att det kommer hinna bli mörkt framåt 19 tiden 17/9, jag hade ju hellre sett att den startade vid 15-16 tiden så man slipper köra när det är helt svart :)
Sen är jag ju rookie med, finns säkert dom som vill öva mörkerkörning med.

/Christian
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Hejsan, jag var på den senaste kvällskörningen nu den 1/9. Tänkte på det att det kommer hinna bli mörkt framåt 19 tiden 17/9, jag hade ju hellre sett att den startade vid 15-16 tiden så man slipper köra när det är helt svart :)
Sen är jag ju rookie med, finns säkert dom som vill öva mörkerkörning med.

/Christian

Så tidigt blir det inte mörkt. Alternativet är att hyra banan hela dagen.
 

Magnus A

Medlem
Gick med
29 Nov 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ZX10R
Vädigt trevlig dag, kul o komma hem denna gången. Kom aldrig hem från kvällskörningen den 2/6.(9 v sjukskrivning med diverse benbrott) :näsblod :näsblodLyckades fronta ett rådjur, men denna gången tog jag släpkärra. Men önskar en föråkare nästa gång så man vågar köra lite fort:tummenupp . Olyckan sitter tyvärr kvar. Har bokat in mig på heldagen den 26 om vädret är bra:tummenupp .....
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top