Kör på Anderstorp tills du spyr!

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Ska själv köra men kommer ta med mig kamera + tele för att fota om det hinns med.
 

HansJ

Ver 1.1, by Leca
Gick med
8 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
TRX850
Frakthjälp?

Någon från 08-området som skulle kunna tänka sig att ta med ett par bromsskivor från Atorp tillbaka till Stockholm?
 

wernermannen

Skrapa skora
Gick med
1 May 2008
Ort
Vänersborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98*såld* Honda CBR1000RR -04 *Såld* Yamaha R1 2004 *såld* Dr650r 1993 *såld* Nuvarande Suzuki SV1000S 2004
Finns det 3 platser för dropin i morgon tror ni? Är inte så kalassugen på att åka 20 mil för o inte få köra-----
 

MarQz

Ångestmannen
Gick med
27 Jun 2007
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha R1 -03
Fyfan vilken underbar dag! Helt slut.. tänker nog sova i skinnstället idag..

Tack tack Fiver och alla deltagare!!
 
Last edited:

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
ja de är bara instämma. kanon dag. körde bara 3.5 pass på eftermiddagen men lyckades sätta person bästa 1.42.7 så får tacka dig humlan som körde om mig å jag taggade upp lite å började jaga...

stort BUU till dig som körde rätt in i polarn efter depårakan. man behöver inte tokladda å riskera andra på en vanlig träning, syssla med sådant när de e race istället. Och om man gör de så hör de till att komma fram efteråt och kolla läget och be om ursäkt!!! polarn var tydligen inte den enda du vart och nosat i sidan på...
 

*Micke*

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2005
Ort
Stockaryd
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K5
Kan bara instämma om att de va en kalasdag! Kan knappt gå nu, men de är de värt! Efterlyser snubben med kamera som jag pratade me. Jag ville ju köpa bilder av dig, hoppas du fick några bra! PM:a mig så kan vi diskutera saken.
 

Wide

egen
Gick med
23 Apr 2006
Ort
Nej
Hoj
Braaaaap
Det var nästan skönt med regnet på vägen hem. Det tvättade ur den värsta svetten i alla fall :)

Som sagt en mycket trevlig kväll.
 

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Ort
skåneland
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
klockrent

tackar osså fiver för en kaaaaaaaaaaaanondag:yoparty riktigt fett att ta oskulden på hondan på banan (kört skrammelhoj/strulhoj - ducati innan) tack alla o tack för han ja köpte bensin av och den trevlige killen som hjälpte mig med fjädring och min strulande frambroms.....heeeelt slut:tummenupp
 

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
Jag såg en person med Sporthojtröja som stod och fotade lite här och där längs banan. Nån som vet var bilderna kommer läggas upp?
 

Kraschpucken

Stånka.. De e najs!
Gick med
22 Aug 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM SMC-R
Det var jag som stod lite här och där i SH-tröja och fotade. Har ingen aning om hur bilderna blivit än då jag är extrem nybörjare med syrrans kamera... Lägger upp lite bilder här imorgon (tisdag) som är komprimerade. Sen får dom som vill ha pm:a och så kan jag kolla om dom kommit med. Trevlig dag var det!
 

Mr.R

Test rider
Gick med
31 Oct 2007
Ort
under ett tak
Hoj
Brio - Double Wave
Jag såg en person med Sporthojtröja som stod och fotade lite här och där längs banan. Nån som vet var bilderna kommer läggas upp?


Jag hade ingen SH-tröja, däremot var jag iförd gips så jag fick också en del fotografier (ca 500). PM'a hoj, ställ och hjälm färg samt andra kännetecken så ska jag se vad jag fick med.
OBS glöm ej mailadress.
EDIT: Borde väl skrivit detta innan men men .Jag har endast bilder tagna mellan 9-17, alltså inte från kvällskörningen.

Och ja, visst var det ett kanonarrangemang :yoparty

/R
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top