Drysen
Sporthoj® Gold™ account holder
vad innebär :corn -light?
Du missade nog den tråden i jag är ny forumet, i alla fall, :corn blir du tjock av, :corn-light blir du inte tjock av :corn-light
vad innebär :corn -light?
Du missade nog den tråden i jag är ny forumet, i alla fall, :corn blir du tjock av, :corn-light blir du inte tjock av :corn-light
för att jag är ny på forumet?...
för att jag är ny på forumet? ehh.. nej.. för att jag är tjock?..ehh.. nej... tvärt om skulle jag nog våga påstå.. är du så här tuff för att du är skyddad av anonymitet bakom lilla dataskärmen hemma i lilla rummet på övervånigen hemma hos mammsen och pappsen? det är väl ganska troligt.
jag bor på postgatan 5b i bankeryd. 7 km utanför jkpg.. du är välkommen att ringa på dörren vilken dag som helst och snacka lite skit, om du är man nog vill säga
Eastbound and down, loaded up and truckin'
Ah we gonna do what they say can't be done
We've got a long way to go, and a short time to get there
I'm eastbound, just watch old Bandit run
Keep your foot hard on the pedal
Son, never mind them brakes
Let it all hang out cause we got a run to make
The boys are thirsty in Atlanta
and there's beer in Texarkana
We'll bring it back no matter what it takes
Men herregud... läs om läs rätt o tagga ner till en 200 grader iaf va...
Gosch. Ett grymt citat från min favoritfilm...
vilken är det då? känner igen det men får ju i vanlig ordning hjärnsläpp
Haha det som är mest skrämmande är vad folk tror om norrland ;D
Våran E-4 är ungefär som era "vanliga" landsvägar, en fil åt vardera hållen utan mitträcke. Särskilt rak är den inte heller. Enda fördelen är väl kanske att folk generellt kör fortare i norrland än i södra sverige, i övrigt är det mycke lättare att köra fort i södra sverige.
Sen att den som styrde hojjen inte är riktigt vettig det är en annan sak.
för att jag är ny på forumet? ehh.. nej.. för att jag är tjock?..ehh.. nej... tvärt om skulle jag nog våga påstå.. är du så här tuff för att du är skyddad av anonymitet bakom lilla dataskärmen hemma i lilla rummet på övervånigen hemma hos mammsen och pappsen? det är väl ganska troligt.
jag bor på postgatan 5b i bankeryd. 7 km utanför jkpg.. du är välkommen att ringa på dörren vilken dag som helst och snacka lite skit, om du är man nog vill säga
Åh en sån karl! Vilken man! En sådan mognad är helt...bländande!för att jag är ny på forumet? ehh.. nej.. för att jag är tjock?..ehh.. nej... tvärt om skulle jag nog våga påstå.. är du så här tuff för att du är skyddad av anonymitet bakom lilla dataskärmen hemma i lilla rummet på övervånigen hemma hos mammsen och pappsen? det är väl ganska troligt.
Vad är det för vits med att köra fort rakt fram?
hörde att dom plockat en kille ute på hertsön i luleå,som verkar vara gixxer killen.två bilar o mc polisen plus helikoptern som hovra.kan höra helikoptern där jag sitter dom jagar tydligen allt på 2 hjul nu.killen hade dom tryckt opp mot en av bilarna o visiterat honom.så då var det slut på denna tråd
Enligt alla tidningar har de inte tagit honom iaf, han ska ha fortsatt norrut från luleå..2962188Han försökte ju iallafall =P
Många olagligheter på två hjul
2007-05-24 21:21 LULEÅ (PT)En misstänkt drogad mc-förare stoppades av Luleåpolisen på Hertsön under torsdagskvällen. Mannen körde en oregistrerad motorcykel, som saknade registreringsplåtar. Han togs med till polisstationen för provtagning och släpptes därefter. Polisen har under den senaste dryga veckan specialkontrollerat motorcyklar och mopeder och har rapporterat ett hundratal lagbrott under tio dagars tid. Under torsdagen genomfördes kontrollerna med hjälp av mc-poliser och helikopter.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari