Kör så det ryker..........................

Die-hard

PigWheels
Gick med
24 Jan 2006
Ort
falun
Hoj
ingen
Du missade nog den tråden i jag är ny forumet, i alla fall, :corn blir du tjock av, :corn-light blir du inte tjock av :corn-light

för att jag är ny på forumet? ehh.. nej.. för att jag är tjock?..ehh.. nej... tvärt om skulle jag nog våga påstå.. är du så här tuff för att du är skyddad av anonymitet bakom lilla dataskärmen hemma i lilla rummet på övervånigen hemma hos mammsen och pappsen? det är väl ganska troligt.

jag bor på postgatan 5b i bankeryd. 7 km utanför jkpg.. du är välkommen att ringa på dörren vilken dag som helst och snacka lite skit, om du är man nog vill säga
 

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
Risken finns nog att föraren finns här på forumet.....kan inte finnas många i piteå med suzuki hoj på 1000cc :)
 

mikee

living on the red line
Gick med
10 Feb 2006
Ort
luleå
Hoj
honda cbr 954rr-02 och audi a4 96 chippad 1,8t me lull lull
hmmm

hörde att dom plockat en kille ute på hertsön i luleå,som verkar vara gixxer killen.två bilar o mc polisen plus helikoptern som hovra.kan höra helikoptern där jag sitter dom jagar tydligen allt på 2 hjul nu.killen hade dom tryckt opp mot en av bilarna o visiterat honom.så då var det slut på denna tråd :D
 

Magoo

Streetfucker
Gick med
27 Sep 2005
Ort
Skogen, Uppsala city
Hoj
Tomt på lagret för tillfället
för att jag är ny på forumet? ehh.. nej.. för att jag är tjock?..ehh.. nej... tvärt om skulle jag nog våga påstå.. är du så här tuff för att du är skyddad av anonymitet bakom lilla dataskärmen hemma i lilla rummet på övervånigen hemma hos mammsen och pappsen? det är väl ganska troligt.

jag bor på postgatan 5b i bankeryd. 7 km utanför jkpg.. du är välkommen att ringa på dörren vilken dag som helst och snacka lite skit, om du är man nog vill säga


Men herregud... läs om läs rätt o tagga ner till en 200 grader iaf va... :rolleyes:

Eastbound and down, loaded up and truckin'
Ah we gonna do what they say can't be done
We've got a long way to go, and a short time to get there
I'm eastbound, just watch old Bandit run

Keep your foot hard on the pedal
Son, never mind them brakes
Let it all hang out cause we got a run to make
The boys are thirsty in Atlanta
and there's beer in Texarkana
We'll bring it back no matter what it takes

Gosch.:D Ett grymt citat från min favoritfilm... :yoparty
 
Last edited:

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Öregrund
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
"Nu blåser vi snuten" eller "Smokey and the Bandit". Grymma rullar :yoparty
 

FARTGALEN <<

Fartfeber
Gick med
6 Sep 2005
Ort
Hus
Hoj
tramp
Jag tror Bushracers-gänget sitter på massa info! Jag vill veta alla detaljer om den här jakten:D
Bara en sån sak som att gå in för tankning mitt i allt.
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Haha det som är mest skrämmande är vad folk tror om norrland ;D

Våran E-4 är ungefär som era "vanliga" landsvägar, en fil åt vardera hållen utan mitträcke. Särskilt rak är den inte heller. Enda fördelen är väl kanske att folk generellt kör fortare i norrland än i södra sverige, i övrigt är det mycke lättare att köra fort i södra sverige.

Sen att den som styrde hojjen inte är riktigt vettig det är en annan sak.
 

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Luleå
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03
Haha det som är mest skrämmande är vad folk tror om norrland ;D

Våran E-4 är ungefär som era "vanliga" landsvägar, en fil åt vardera hållen utan mitträcke. Särskilt rak är den inte heller. Enda fördelen är väl kanske att folk generellt kör fortare i norrland än i södra sverige, i övrigt är det mycke lättare att köra fort i södra sverige.

Sen att den som styrde hojjen inte är riktigt vettig det är en annan sak.

Sen att E4an blir större och bättre norr om skellefteå underlättar en fartökning misstänker jag.
 

Patte76

patte
Gick med
26 Mar 2006
Ort
Båtsjaur
Hoj
vfr750
Undrar om han tänkte på de som jobbar på de vägarbeten han passerade?? Kunde ha blivit obehagligt...:va
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
för att jag är ny på forumet? ehh.. nej.. för att jag är tjock?..ehh.. nej... tvärt om skulle jag nog våga påstå.. är du så här tuff för att du är skyddad av anonymitet bakom lilla dataskärmen hemma i lilla rummet på övervånigen hemma hos mammsen och pappsen? det är väl ganska troligt.

jag bor på postgatan 5b i bankeryd. 7 km utanför jkpg.. du är välkommen att ringa på dörren vilken dag som helst och snacka lite skit, om du är man nog vill säga

Baahahahahaaaaahahahaha!!! Allan ballan! :blah
 

kattcalle

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2005
Ort
Enar
Hoj
Skurk
för att jag är ny på forumet? ehh.. nej.. för att jag är tjock?..ehh.. nej... tvärt om skulle jag nog våga påstå.. är du så här tuff för att du är skyddad av anonymitet bakom lilla dataskärmen hemma i lilla rummet på övervånigen hemma hos mammsen och pappsen? det är väl ganska troligt.

jag bor på postgatan 5b i bankeryd. 7 km utanför jkpg.. du är välkommen att ringa på dörren vilken dag som helst och snacka lite skit, om du är man nog vill säga
Åh en sån karl! Vilken man! En sådan mognad är helt...bländande!

Nu har du visat var skåpet skall stå och fått den respekt du förtjänar!

:rolleyes:
 

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Ytterby
Hoj
Såld
hörde att dom plockat en kille ute på hertsön i luleå,som verkar vara gixxer killen.två bilar o mc polisen plus helikoptern som hovra.kan höra helikoptern där jag sitter dom jagar tydligen allt på 2 hjul nu.killen hade dom tryckt opp mot en av bilarna o visiterat honom.så då var det slut på denna tråd :D

Han försökte ju iallafall =P :D
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
2962188 Han försökte ju iallafall =P :D
Enligt alla tidningar har de inte tagit honom iaf, han ska ha fortsatt norrut från luleå..

Edit: Som jag förstår det så är det någon annan de tagit.

Många olagligheter på två hjul
2007-05-24 21:21 LULEÅ (PT)En misstänkt drogad mc-förare stoppades av Luleåpolisen på Hertsön under torsdagskvällen. Mannen körde en oregistrerad motorcykel, som saknade registreringsplåtar. Han togs med till polisstationen för provtagning och släpptes därefter. Polisen har under den senaste dryga veckan specialkontrollerat motorcyklar och mopeder och har rapporterat ett hundratal lagbrott under tio dagars tid. Under torsdagen genomfördes kontrollerna med hjälp av mc-poliser och helikopter.
 
Last edited:
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top