Kör så det ryker..........................

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Enligt alla tidningar har de inte tagit honom iaf, han ska ha fortsatt norrut från luleå..

Edit: Som jag förstår det så är det någon annan de tagit.

Oki =P Vad gör ni där uppe i norrland egentligen får ta o ringa mina kusiner i Norsjö säga åt dom att sköta sig =P

karl_magnum

Amatör
Gick med
24 May 2006
Hoj
Polka r1 1998
för att jag är ny på forumet? ehh.. nej.. för att jag är tjock?..ehh.. nej... tvärt om skulle jag nog våga påstå.. är du så här tuff för att du är skyddad av anonymitet bakom lilla dataskärmen hemma i lilla rummet på övervånigen hemma hos mammsen och pappsen? det är väl ganska troligt.

jag bor på postgatan 5b i bankeryd. 7 km utanför jkpg.. du är välkommen att ringa på dörren vilken dag som helst och snacka lite skit, om du är man nog vill säga

Du måste ju vara helt slut! Är väl inte första tråden du tappar humöret av ingenting? Chilla med testosteron sprutorna i några veckor så ska du se det blir bättre!!

PS. Du är så sjukt sexig på din avatar kan du inte lägga upp fler bilder i bar överkropp?

hörde att dom plockat en kille ute på hertsön i luleå,som verkar vara gixxer killen.två bilar o mc polisen plus helikoptern som hovra.kan höra helikoptern där jag sitter dom jagar tydligen allt på 2 hjul nu.killen hade dom tryckt opp mot en av bilarna o visiterat honom.så då var det slut på denna tråd :D

Var inte samma kille dom tog! Det var min kompis som blev tagen på hertsön i luleå! Liknande hoj dock.. Polaren körde en gixxer 750 blå/vit..

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
för att jag är ny på forumet? ehh.. nej.. för att jag är tjock?..ehh.. nej... tvärt om skulle jag nog våga påstå.. är du så här tuff för att du är skyddad av anonymitet bakom lilla dataskärmen hemma i lilla rummet på övervånigen hemma hos mammsen och pappsen? det är väl ganska troligt.

jag bor på postgatan 5b i bankeryd. 7 km utanför jkpg.. du är välkommen att ringa på dörren vilken dag som helst och snacka lite skit, om du är man nog vill säga

Haha.. Du verkar ju aldeles arj... :7peta

feeelix

rookie
Gick med
19 May 2007
Hoj
Husqvarna
hörde att dom plockat en kille ute på hertsön i luleå,som verkar vara gixxer killen.två bilar o mc polisen plus helikoptern som hovra.kan höra helikoptern där jag sitter dom jagar tydligen allt på 2 hjul nu.killen hade dom tryckt opp mot en av bilarna o visiterat honom.så då var det slut på denna tråd :D

mm, dom var verkligen på hugget igår. Flera civilbilar, blåvita och två polishojar här i Sunderbyn igår + helikoptern som tog sig minst två vändor under kvällen :)

Sporthojarn

Oasexuell
Gick med
8 Dec 2006
Hoj
600 Diversion -96 (jeTTetriMad)

:hihi

Det var den roligaste kontaktannonsen jag har läst. Men du glömde telefonnumret? :confused:

Simonpimon

Ny medlem
Gick med
30 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ER-6n

hahahaha du kanske borde läsa inlägget ordentligt innan du börjar skrika :D
Han refererade till en tråd som hade skrivits på jag är ny-forumet, där man hade snackat om popcorn och popcorn-light. Eftersom du inte förstod vad han menade med :corn -light förklarade han att han referarade till en annan tråd.
PAJAS

TjReal

Tattoo på onsdag!
Gick med
28 Jun 2004
Hoj
2005, Husqvarna SMR 450
East bound and down, loaded up and truckin',
we're gonna do what they say can't be done.
We've got a long way to go and a short time to get there.
I'm east bound, just watch ol' "Bandit" run.

Keep your foot hard on the pedal. Son, never mind them brakes.
Let it all hang out 'cause we got a run to make.
The boys are thirsty in Atlanta and there's beer in Texarcana.
And we'll bring it back no matter what it takes.

Ol' Smokey's got them ears on and he's hot on your trail.
He aint gonna rest 'til you're in jail.
So you got to dodge 'im and you got to duck 'im,
you got to keep that diesel truckin'.
Just put that hammer down and give it hell.

:yoparty

Sgt Liberia

Guest
Suck!!!

Tredje tråden om samma sak. En fjärde tråd kanske???

silvr

2 - 1 = hjula
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
En sån med klocka :/
Hehe alla har inte tid o stanna o skriva autografer till fans ...
Han måste varit påväg till något viktigt :D

Gick med
18 Feb 2006
Hoj
japp
Trådlyft :D

Men hur slutade alltihop egentligen? En kille från Piteå skrevs det i tidningen? Sitter han bakom lås och bom nu eller gick han fri?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln