Kör skiten ur er!

Status
Ej öppen för fler svar.

gasglad

Bannad
Gick med
13 May 2003
Ort
gbg
Hoj
R1:a-06 Öhlins
Tjena! Nu har jag köpt den nya R1:an med Öhlinsdämpare och hela kittet. Jag prova en liten sväng runt garaget alldeles nyss. Fy fan vilken väghållning det var på den. Ska köpa nya roadracingdäck till den också. Seriöst, jag tror inte många hänger med mig då. Funderar på att börja köra bana, tror att Öhlinsdämparen passar mig väldigt bra bana. Har aldrig testat, men jag kände på bara ca 300m att den var jävligt grym. Nån annan som har Öhlins på sin R1:a?
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Arå du kommer vara oslagbar på banan! Har man bara öhlins så vinner man! Själv har jag bara bakdämparen öhlins, det var därför jag inte vann förra året.
 

MC-Gurra

Ad omnia paratus
Gick med
9 Oct 2003
Ort
Karlskoga
Hoj
Yamaha R1.-02 + KTM 640 -02
gasglad skrev:
Tjena! Nu har jag köpt den nya R1:an med Öhlinsdämpare och hela kittet. Jag prova en liten sväng runt garaget alldeles nyss. Fy fan vilken väghållning det var på den. Ska köpa nya roadracingdäck till den också. Seriöst, jag tror inte många hänger med mig då. Funderar på att börja köra bana, tror att Öhlinsdämparen passar mig väldigt bra bana. Har aldrig testat, men jag kände på bara ca 300m att den var jävligt grym. Nån annan som har Öhlins på sin R1:a?


Grymt !!!! Vad fick du för varvtid runt garaget. Jag kör på 22,4 sek med min 02 r1 (obs Ganska stort garage) :)
 

JT

I feel the need, the need for speed!
Gick med
6 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja och Yamaha R6
Det trodde jag också när jag satte på trimmkrök på min MT5...
 

gasglad

Bannad
Gick med
13 May 2003
Ort
gbg
Hoj
R1:a-06 Öhlins
Zenit skrev:
han däcken ens bli varma på 300m :D
Det tror jag knappast, ganska kallt på marken nu. Men jag ska önska mig ett par däckvärmare av min pappa, jag fyller snart år. Det känns nästan som ett måste nu när jag antagligen också ska börja med bankörning.
 

unknownuser

Student
Gick med
2 Aug 2004
Ort
---
Hoj
---
Suck... jag blir bara mållös av att läsa sådant här. Men det blir nog bra, punga ut lite cish på ett helsystem så kommer du nog spöa rossi om någon vecka eller så... lycka till
 

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
gasglad skrev:
Tjena! Nu har jag köpt den nya R1:an med Öhlinsdämpare och hela kittet. Jag prova en liten sväng runt garaget alldeles nyss. Fy fan vilken väghållning det var på den. Ska köpa nya roadracingdäck till den också. Seriöst, jag tror inte många hänger med mig då. Funderar på att börja köra bana, tror att Öhlinsdämparen passar mig väldigt bra bana. Har aldrig testat, men jag kände på bara ca 300m att den var jävligt grym. Nån annan som har Öhlins på sin R1:a?
Jag har två Öhlinsdämpare på min















GS1000 årsmodell 1979 :arsele
 

Art Vandalay

#149 Open
Gick med
9 Nov 2003
Ort
Örebro
Hoj
KTM 525 SMR
Kan inte vända i mitt garage,(kanske om jag burnar) men jag har tränat starter hela vintern och kommer nu upp i den hisnande hastigheten av 8km/h innan jag måste bromsa för att inte hamna i hyvelbänken
 

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Art Vandalay skrev:
Kan inte vända i mitt garage,(kanske om jag burnar) men jag har tränat starter hela vintern och kommer nu upp i den hisnande hastigheten av 8km/h innan jag måste bromsa för att inte hamna i hyvelbänken
Kör man på diagonalen så kommer jag nog upp i 15 innan jag kör in i varmvattenberedaren :)
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
ass coolt vill du köpa en plats i vårat team vi behöver en kille som kan vinna allt och ar en r1:a fan kom igen nu :Bugar
 

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
gasglad skrev:
Tjena! Nu har jag köpt den nya R1:an med Öhlinsdämpare och hela kittet. Jag prova en liten sväng runt garaget alldeles nyss. Fy fan vilken väghållning det var på den. Ska köpa nya roadracingdäck till den också. Seriöst, jag tror inte många hänger med mig då. Funderar på att börja köra bana, tror att Öhlinsdämparen passar mig väldigt bra bana. Har aldrig testat, men jag kände på bara ca 300m att den var jävligt grym. Nån annan som har Öhlins på sin R1:a?
fan e du på riktigt :va
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top