Funatic
fluffo
Jag har Öhlinskondomer, så jag kommer ALLTID först när jag o tjejen har sex.
Funatic skrev:Jag har Öhlinskondomer, så jag kommer ALLTID först när jag o tjejen har sex.
Funatic skrev:Jag har Öhlinskondomer, så jag kommer ALLTID först när jag o tjejen har sex.
gasglad skrev:Tjena! Nu har jag köpt den nya R1:an med Öhlinsdämpare och hela kittet. Jag prova en liten sväng runt garaget alldeles nyss. Fy fan vilken väghållning det var på den. Ska köpa nya roadracingdäck till den också. Seriöst, jag tror inte många hänger med mig då. Funderar på att börja köra bana, tror att Öhlinsdämparen passar mig väldigt bra bana. Har aldrig testat, men jag kände på bara ca 300m att den var jävligt grym. Nån annan som har Öhlins på sin R1:a?
wonderwizard skrev:Eftersom jag har Öhlins bränsletillsats, som inte är billig eller lätt att få tag i, så kommer du aldrig att köra från mig i alla fall..
hahahaHoztic skrev:Fast kom ihåg att du måste ha Öhlinsluft i däcken också för att få ut full effekt av bränsletillsatsen!
:corngasglad skrev:Tjena! Nu har jag köpt den nya R1:an med Öhlinsdämpare och hela kittet. Jag prova en liten sväng runt garaget alldeles nyss. Fy fan vilken väghållning det var på den. Ska köpa nya roadracingdäck till den också. Seriöst, jag tror inte många hänger med mig då. Funderar på att börja köra bana, tror att Öhlinsdämparen passar mig väldigt bra bana. Har aldrig testat, men jag kände på bara ca 300m att den var jävligt grym. Nån annan som har Öhlins på sin R1:a?
Vem är hatt smugglare då?antonoliver skrev:Jag har en kusin som är hatt smugglare...
Hultan skrev:Vem är hatt smugglare då?
hajtand skrev:kan han fixa en Dolce & Gabana hatt till mig?
Tycker att du ska fixa ett race mot killen som startade denna tråd. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=100397gasglad skrev:Tjena! Nu har jag köpt den nya R1:an med Öhlinsdämpare och hela kittet. Jag prova en liten sväng runt garaget alldeles nyss. Fy fan vilken väghållning det var på den. Ska köpa nya roadracingdäck till den också. Seriöst, jag tror inte många hänger med mig då. Funderar på att börja köra bana, tror att Öhlinsdämparen passar mig väldigt bra bana. Har aldrig testat, men jag kände på bara ca 300m att den var jävligt grym. Nån annan som har Öhlins på sin R1:a?
Han heter alltså Hatt Smugglare? Eller menar du att han smugglar hattar så som i hattsmugglare?antonoliver skrev:Min kusin ,,,tänkte det var lika intressant att veta..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|