Kör skiten ur er!

Status
Ej öppen för fler svar.

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Funatic skrev:
Jag har Öhlinskondomer, så jag kommer ALLTID först när jag o tjejen har sex.


Haha :rofl

@Mc Gurra

Seriöst så tror jag att det är många som seriöst hänger på dig även om du har seriöst världens grymmaste R1, seriöst. Seriöst asså.
 

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Ort
Uppsala
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
gasglad skrev:
Tjena! Nu har jag köpt den nya R1:an med Öhlinsdämpare och hela kittet. Jag prova en liten sväng runt garaget alldeles nyss. Fy fan vilken väghållning det var på den. Ska köpa nya roadracingdäck till den också. Seriöst, jag tror inte många hänger med mig då. Funderar på att börja köra bana, tror att Öhlinsdämparen passar mig väldigt bra bana. Har aldrig testat, men jag kände på bara ca 300m att den var jävligt grym. Nån annan som har Öhlins på sin R1:a?


Jag hoppas att du skojjar.... Annars är det bara tragiskt :va
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
Eftersom jag har Öhlins bränsletillsats, som inte är billig eller lätt att få tag i, så kommer du aldrig att köra från mig i alla fall..
 

Martin S

Team Motorhuset
Gick med
30 Sep 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha * X
Hoztic skrev:
Fast kom ihåg att du måste ha Öhlinsluft i däcken också för att få ut full effekt av bränsletillsatsen! :fakta
hahaha :hihi
själv har man öhlinare både fram och bak, men inte fan gör det mig snabbast för det :huvet
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
gasglad skrev:
Tjena! Nu har jag köpt den nya R1:an med Öhlinsdämpare och hela kittet. Jag prova en liten sväng runt garaget alldeles nyss. Fy fan vilken väghållning det var på den. Ska köpa nya roadracingdäck till den också. Seriöst, jag tror inte många hänger med mig då. Funderar på att börja köra bana, tror att Öhlinsdämparen passar mig väldigt bra bana. Har aldrig testat, men jag kände på bara ca 300m att den var jävligt grym. Nån annan som har Öhlins på sin R1:a?
:corn
 

Reco

Blessed from above
Gick med
7 Dec 2005
Ort
Anderstorp
Hoj
Kawasaki ZX9R -98
Skön tråd! följer detta med spänning.

Finns det speciellt Öhlinspumpar för att få in Öhlinsluften i hjulen så att Öhlinsbränsletillsatserna kommer till sin rätt?
Eller kopplar man bara däcket (Öhlinsdäcken) till gasdämparen (Öhlins) och tömmer dämparen?

Så många frågor, så få svar!
 

Tobbe (R1)

Medlem
Gick med
21 Sep 2004
Ort
Emmaboda
Hoj
Såld
gasglad skrev:
Tjena! Nu har jag köpt den nya R1:an med Öhlinsdämpare och hela kittet. Jag prova en liten sväng runt garaget alldeles nyss. Fy fan vilken väghållning det var på den. Ska köpa nya roadracingdäck till den också. Seriöst, jag tror inte många hänger med mig då. Funderar på att börja köra bana, tror att Öhlinsdämparen passar mig väldigt bra bana. Har aldrig testat, men jag kände på bara ca 300m att den var jävligt grym. Nån annan som har Öhlins på sin R1:a?
Tycker att du ska fixa ett race mot killen som startade denna tråd. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=100397

Eftersom utgången inte är helt given så måste ni filma det hela och lägga upp filmen här.
Väntar med spänning på filmen från racet då båda i princip är oövervinnliga! :näsblod
 

2meter

Back to sidecar again
Gick med
5 Jul 2004
Ort
Brottby
Hoj
ART/LCR 03/04
Jag prova en liten sväng runt garaget alldeles nyss.
Fy fan vilken väghållning det var på den.
Seriöst, jag tror inte många hänger med mig då.
:skrämd :rofl
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
antonoliver skrev:
Min kusin ,,,tänkte det var lika intressant att veta.. :)
Han heter alltså Hatt Smugglare? Eller menar du att han smugglar hattar så som i hattsmugglare? :)

F´låt, det är roligt att leka med text :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top