Kör skiten ur er!

Status
Ej öppen för fler svar.

poZ

Lev livet innan livet lever dig...
Gick med
19 May 2005
Ort
Karlskoga
Hoj
CBR 600fs fighter
Asså jag drog minicrossen runt kvarteret nyss, hade precis satt på öhlindämpare både fram och bak. Jävlar asså... tror inte nån hänger på mig nu... :hihi
 

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Nu har jag missat någon diskussion hära, någon som kan länka?
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
gasglad skrev:
Tjena! Nu har jag köpt den nya R1:an med Öhlinsdämpare och hela kittet. Jag prova en liten sväng runt garaget alldeles nyss. Fy fan vilken väghållning det var på den. Ska köpa nya roadracingdäck till den också. Seriöst, jag tror inte många hänger med mig då. Funderar på att börja köra bana, tror att Öhlinsdämparen passar mig väldigt bra bana. Har aldrig testat, men jag kände på bara ca 300m att den var jävligt grym. Nån annan som har Öhlins på sin R1:a?

God damn! :hihi Släng upp lite bilder när DU kör på den!
 
Last edited:

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
gasglad skrev:
Tjena! Nu har jag köpt den nya R1:an med Öhlinsdämpare och hela kittet. Jag prova en liten sväng runt garaget alldeles nyss. Fy fan vilken väghållning det var på den. Ska köpa nya roadracingdäck till den också. Seriöst, jag tror inte många hänger med mig då. Funderar på att börja köra bana, tror att Öhlinsdämparen passar mig väldigt bra bana. Har aldrig testat, men jag kände på bara ca 300m att den var jävligt grym. Nån annan som har Öhlins på sin R1:a?


You can do it! :squid
 

antonoliver

steve
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha r1
..

han heter gert .och åkte dit i tullen en gång ,,hade en hatt gjord av kanadensisk ringmuskelskinn från en buffel


Hultan skrev:
Han heter alltså Hatt Smugglare? Eller menar du att han smugglar hattar så som i hattsmugglare? :)

F´låt, det är roligt att leka med text :)
 
Last edited:

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Ort
Uppsala
Hoj
RF 900R
Jävlar i helvette pös i lite öhlinsluft i min clio idag.. Satan i gatan vad den gick. Nu får hojjarna se upp till våren :fyllisar
 

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird
:kocko

mmm d e ju så d e. Skaffa dig en fet sponsor o ring 1-800 moto-gp o fråga efter Nån japan från Yamaha stallet.
Hoppas vi får se dig på Jerez i mars.




Don´t do drugs!
 

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Linköping
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Tobbe (R1) skrev:
Tycker att du ska fixa ett race mot killen som startade denna tråd. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=100397

Eftersom utgången inte är helt given så måste ni filma det hela och lägga upp filmen här.
Väntar med spänning på filmen från racet då båda i princip är oövervinnliga! :näsblod

Citat!
"Den gör 145 km/h på 6an vid 7800 varv. Med acc som en cross! hela vägen upp till 145 accar den bra! tänk dig om den skulle varva 11000 rpm! då skulle den nog göra runt 160-170 km/h?!"


:rofl :rofl :rofl
 

Nicke_K

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2004
Ort
I Skogen
Hoj
CR500, DR350, Minimoto
Fan jag visste det :( jag skulle inte köpt en hoj med WP dämpare nu kommer jag alltid att komma efter alla dom som kör öhlins. :huvet :huvet
 

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird
Nicke_K skrev:
Fan jag visste det :( jag skulle inte köpt en hoj med WP dämpare nu kommer jag alltid att komma efter alla dom som kör öhlins. :huvet :huvet


Ja nu har du verkligen gjort bort dig. WP *suck* Kommer ju aldrig gå. Troligtvis får du inte den ens godkänd i besiktiningen. :tungan
 

Master_

Kung
Gick med
2 Aug 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
Kawasaki zx9r ninja
Fan jag har ju Öhlinare bak på min blade från 92... Å eftersom de e en honda så tror jag faktiskt att jag helt seriöst faktiskt åker ifrån alla på det här forumet inklusive alla turbo muppar.. Även om jag startar på 6ans växel.. :hihi
 

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Ort
sundsvall
Hoj
MOTO-GUZZI V100
bara så att du vet. det är inte hojen som gör föraren utan föraren som gör hojen om ni fattar va jag menar. :tummenupp :yoparty
 

Master_

Kung
Gick med
2 Aug 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
Kawasaki zx9r ninja
driverinblack skrev:
bara så att du vet. det är inte hojen som gör föraren utan föraren som gör hojen om ni fattar va jag menar. :tummenupp :yoparty

Nä.. förklara. menar du att en superbäst kille som trådskaparen egentligen skulle kunna vinna allt på en moppe. Det köper jag inte.. Jag tror allt hänger på öhlinaren.. utan det så är man körd hur bra man än är :hihi
 

monsterkeso

Får jag bajsa på din fis.... ?
Gick med
24 Jan 2006
Ort
Gnesta
Hoj
Ex ärr fyrahundra, Xr 75e
Själv brukar jag värma däck med min lödkolv, funka åxå bra.....
 

nosense

MilleOnAir
Gick med
10 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Tuono 1100rr
Hade Öhlinare på en kawa på -80 talet o tycker fortfarande att jag är snabbare än alla andra...kan det ha o göra med att jag har Öhlinare som avlägsna släktingar? :va
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top