Känner ni så starkt, att ni måste visa att ni har en åsikt?
Måste......svara....arrgh....trollet......så...han...får...vatten...på...sin..kvarn...måste....måste.....
En stor opcorn tack.......
En man står för vem han är.
En man står för vad han gjort.
Övriga är bara parasiter! Kriminella försöker ochså påstå att de är någon annan, inte visa vem de verkligen är. Stick och brinn!
Kryp tillbaka, du passar inte in på detta forum.
Här åker vi sporthoj och annat kul på hjul , men det står vi för även om tankar och ord ibland inte känns som de hör sanningen till. Sitta hemma framför datorn och vara kaxig. Om du nu har körkort.... lärde du dej inget alls
Toyman.
Jag förutsätter att du och dina gelikar åker in till polisen och anmäler er själva så snart ni "råkat" köra för fort.
Personligen kör jag med nummerplåt för att inte dra till mig onödig uppmärksamhet men skulle jag passera en radar med mer än 30+ så skulle jag omedelbart göra en snabb bedömning om mina odds att kunna smita. Vore jag i närheten av mitt hem där jag hittar bra så skulle jag knappast stanna.
Men man åker ju naturligtvis inte direkt hem där polisen kanske står och väntar.
Jag kör som ninjabiker, det är bara töntar som står och glassar vid kiosken som har plåt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|