Kör utan nummerplåt?

Status
Ej öppen för fler svar.

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
45214471.lock.gif
 

Linkan77

Piggelinmissbrukare
Gick med
14 Mar 2007
Ort
Solna
Hoj
Såld
OOOOOOH, en outlaw som pissar faran i ögat och skiter på harry haffa, du är min hjälte:Bugar fan va du är het.
Jag skiter väl i om du åker runt utan reggplåt och åker bakhjul, men att du måste posta här och fråga om andra gör likadant gör mig så jävla trött. Om du nu måste ha uppmärksamhet, kan du inte gå ner till fridsgården och berätta för glinen där om hur tuff du är, så får du nog den respons du vill ha.
 

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Lund
Hoj
2K1 Triumph TT 600
sluta mobba killen han är häftig!!

ninja - är du nere i skåne får du gärna höra ava dig så kan vi köra ihopa!!!
 

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Ort
Hudiksvall
Hoj
Yamaha R1 -08
Popcorn skål räcker tamefan inte nu.. Jag hämtar upp popcorn maskinen från den lokala biografen!
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Konstigt att sporthojjar har så dåligt rykte,
när det här forumet finns som bevis för att alla sporthojsförare (utom en) följer skyltar och diggar lagboken. :gnissla
 

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Ort
Strömsholm
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
Skickar man ut ett "stimuli" (typ en provokativ företeelse) så förväntas nästan en viss reagens på denna :D :D :D
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Vilka idioter det finns...som på MC mässan *asg*...fucking jävla Deliverance bönder.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
En man står för vem han är.
En man står för vad han gjort.

Övriga är bara parasiter!:finger Kriminella försöker ochså påstå att de är någon annan, inte visa vem de verkligen är. Stick och brinn!

Kryp tillbaka, du passar inte in på detta forum.
Här åker vi sporthoj och annat kul på hjul:tummenupp , men det står vi för även om tankar och ord ibland inte känns som de hör sanningen till. Sitta hemma framför datorn och vara kaxig. Om du nu har körkort.... lärde du dej inget alls:glömdet

Toyman.

Jag förutsätter att du och dina gelikar åker in till polisen och anmäler er själva så snart ni "råkat" köra för fort.

Personligen kör jag med nummerplåt för att inte dra till mig onödig uppmärksamhet men skulle jag passera en radar med mer än 30+ så skulle jag omedelbart göra en snabb bedömning om mina odds att kunna smita. Vore jag i närheten av mitt hem där jag hittar bra så skulle jag knappast stanna.

Men man åker ju naturligtvis inte direkt hem där polisen kanske står och väntar.
 
Last edited:

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Fan oxå,det här hade chansen att bli en jättebra tråd......

Henrik
 

Tyngsjö

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2008
Ort
Bro
Hoj
Honda
Jag kör som ninjabiker, det är bara töntar som står och glassar vid kiosken som har plåt.
 

Mjölnaren75

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Sym 200 Yoyride
Jag förutsätter att du och dina gelikar åker in till polisen och anmäler er själva så snart ni "råkat" köra för fort.

Personligen kör jag med nummerplåt för att inte dra till mig onödig uppmärksamhet men skulle jag passera en radar med mer än 30+ så skulle jag omedelbart göra en snabb bedömning om mina odds att kunna smita. Vore jag i närheten av mitt hem där jag hittar bra så skulle jag knappast stanna.

Men man åker ju naturligtvis inte direkt hem där polisen kanske står och väntar.

Kunde inte sagt det bättre själv!!!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top