Knoddas
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 10 Nov 2010
- Hoj
- 848
Å fy fan va grym ja är!!!
Åkte en meter i dag på bakhjulet
Jag har inte ens hunnit lyfta upp framdäcket halvvägs efter en meter, wtf?
Å fy fan va grym ja är!!!
Åkte en meter i dag på bakhjulet
till er andra 125or går det fint att få upp era på slangen?
Nära 300km/H
Har problem med balansen på bakhjulet.
Sen vill man inte slå runt redan med nya hojen så ja jobbar långsamt men säkert
DÅRLIGT
Hur går det för dig då?
Hm bilder?
Tur att du inte hade foten på bromsen för det var ju alldeles för besvärligt
Härligt, när jag får kortet då ska jag lära mig kanske dra en och annan plugg...Fett!
Det enda svåra är att hitta balanspunkten, saknar även motorbroms...
Glöm inte att filma. Första gångerna man åker på bakhjulet känns det som att man slår runt. I sanningens fall så är man kanske 10cm ovanför marken
Jag har aldrig prövat
tyvärr inte fått kortat än, jävla skola som inte bokade ordentligt när jag skulle göra r2 för en månad sen
Tänkte kolla om nån vet vad jag gör för fel. Jag har åkt hoj i bara 3 veckor så jag håller på och lär mig fortfarande. På ettans växel får jag upp den lätt både med koppling och powerwheel men jag släpper ner den efter ett par meter. Däremot har jag problem med andra växeln när jag poppar kopplingen så slirar det bara till typ och jag får inte upp den en cm. Vad göra?!
Tänkte kolla om nån vet vad jag gör för fel. Jag har åkt hoj i bara 3 veckor så jag håller på och lär mig fortfarande. På ettans växel får jag upp den lätt både med koppling och powerwheel men jag släpper ner den efter ett par meter. Däremot har jag problem med andra växeln när jag poppar kopplingen så slirar det bara till typ och jag får inte upp den en cm. Vad göra?!
ja får gasres på 1an och 2an, inga problem :d bara det med att man tror att man ska stegra över, annars så funkar det koppla upp på 3an är inte heller några problem!
Du kör ju 2-takt, ungefär som att jämföra en åkgräsklippare med en gokart
125cc = dreva å koppla eller vara såpass duktig så du kan stå på sadeln / passagerarfotpinnar å slita å dra... kanske..
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|