PeterNorth
Bannad
Fan va långt du kom SLANGKUNGEN
Känner förnedringen som en käftsmäll
det är över nu....tur att du fick filma denna gång
Fan va långt du kom SLANGKUNGEN
Känner förnedringen som en käftsmäll
Testade polarens R6:a idag, funkade att slanga den med..... ;-)
Ingen video....ingen slang
[YOUTUBE-ID]TBqxu7OjPCk[/YOUTUBE-ID]
Tsssss, man kan ligga högt i 200 med..
Ser skitbra ut, man behöver inte åka fortare det är bara för dom som inte törs gå högt.
Prova lägg foten lite lätt på bromsen, du kan göra det innan du tar upp. Bara så den går lite tungt. Då kommer du slippa ryckigheten när du justerar gasen på balansläget och du kan gå mycket högre.
Tssss ja har sätt folk göra det i 300
Behöver jag ha foten där? Tycker redan det är krångligt att växla i luften....det kommer med tiden förhoppningsvis...kopplandet går åt skogen iallafall
Behöver jag ha foten där? Tycker redan det är krångligt att växla i luften....det kommer med tiden förhoppningsvis...kopplandet går åt skogen iallafall
Det ser riktigt bra ut i allafall...
Fortsätt träna....
Finns en bra raksträcka i Jordbro oxå...
Mer folk där.. ;-)
Behöver och behöver, du verkar lära dig fort så det kanske är dax för överkursen
När du väl lär dig att ligga på lite broms kommer det att bli stor skillnad, du kommer kunna sänka farten osv, allt känns mycket säkrare.
Det är ju inte speciellt svårt, bara ha foten still i läget där ett skapligt rätt justerat bromsljus tänds. Blir svårare om din bakbroms är bra, en trött bakbroms är perfekt då är det bara att trycka.
Får prova imorrn om jag hinner. Ska jag köra på 2an och öva med bromsen SAMT försöka komma högre?
Gör som du vill men jag tror du kommer känna att du vill gå högre med broms på. Förtydligande, stå inte på den så du kokar bromsvätskan (lätt hänt) utan bara så du märker att den får jobba lite extra när du kör med båda hjulen i backen.
Hur gör du när du kopplar under slangen? Får inge kraft i 1 finger och när jag har 2 känns det som jag ska släppa handtaget helt
2 fingrar i styret och 2 på kopplingen. Har alltid 2 fingrar på kopplingen när jag balanserar på ringen av någon anledning. Bra dessutom när man slår ner så kan man kasta i en högre växel direkt så det inte låter WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH när man har typ 13000 varv och motorbromsar.
Om jag ligger och åker och tycker att det är dax att peta i en kugg till gungar jag upp lite extra, växlar och sen möter mjukt och fint med koppling och gas när man är på väg att ramla ner. Hur lång tid tar det EGENTLIGEN att koppla ur när man växlar? Går ju på en svinblink.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|