öhm.. ja, allt är ju relativtEtt bevis på att honda är kvalité ju, lite kosmetiska skador bara, motorn fungerade fortfarande klockrent
öhm.. ja, allt är ju relativtEtt bevis på att honda är kvalité ju, lite kosmetiska skador bara, motorn fungerade fortfarande klockrent
Fråga?
Vad e straffet om haffa tar en när man kör på bakhjulet Någon som har erfarenhet kanske.....
Ingen aning, men det borde väl gå under vårdslöshet i trafik?
skit i hojen, kolla in lökarna!
öhm.. ja, allt är ju relativt
Inte säker, har bara fått nån tillsägelse att köra på nån annan plats Fast vem stannar om man möter dom på ett hjul?Fråga?
Vad e straffet om haffa tar en när man kör på bakhjulet Någon som har erfarenhet kanske.....
Misstänkte det, värre än fortkörning då eller?
Fråga?
Vårdslöshet i trafik, fick 4 månader utan kort och 40 dagsböter.
Kör man på bakhjulet har man ingen som helst kontroll över vad man gör, säger Göran Bohlinder, chef för Trafikpolisen i Stockholms län."
lol, nu sitter Christopher med skägget i brevlådanjo tackar som frågar, de klarade sig fint, å jag med för den delen...
Förlåt mig vännen men kunde inte hålla mig
Bara tvungen att dela med mig av ögonblicket minuten efter du tränat bakhjul på hojen du köpte av mig en halvtimme innan detta inträffadeView attachment 350286
Shit! Vad hände?
Tja... vad hände, slog över lite, är inte lätt när man ska vara lika cool som de stora grabbarna. Problemet var att hyndan slog ner så konstigt på tolvan, så den fick rekyl framåt och gjorde tre frivolter. Darav förödelsen...
Ibland måste man inse....att som kvinna är man begränsad inom många områden.
Hurruduru peterNordh, tror allt att de är mer stake i mig än dej iaf...
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|