tack för tipsen .. trodde att du skulle kommentera ljus, komposition, vinkel, färg, etc på själva bilden
Kör man bättre bakhjul med ljuset???
tack för tipsen .. trodde att du skulle kommentera ljus, komposition, vinkel, färg, etc på själva bilden
Hoppas inte benny tar illa upp o ser det som påhopp.
Men först o främst flytta bak rumpan. Sen ha raka armar. Ha armarna sträckta från början o luta er tillbaka. Så behöver man inte ha sån höjd på hojen.
Om du tittar så är ryggen helt vertikal. Rumpan bör va i nivå med bakhjulet.
Huvet bör va i nivå med instrumentpanelen om man ska närma sig balanspunkten. Om man inte är över 1,90 vill säga
Huvet bör va i nivå med instrumentpanelen om man ska närma sig balanspunkten. Om man inte är över 1,90 vill säga
Först och främst är det jag på bilden med 990:an
För det andra så lär jag mig fortfarande, började säsongen med ryckiga wheelies på tvåan, upp snabbt å pang ner lika fort igen... Nu däremot så lyckas jag tangera balanspunkten lite nu och då (=150-400m långa wheelies), men saknar lite mod... Så jag tar tacksamt emot din feedback
Först och främst är det jag på bilden med 990:an
För det andra så lär jag mig fortfarande, började säsongen med ryckiga wheelies på tvåan, upp snabbt å pang ner lika fort igen... Nu däremot så lyckas jag tangera balanspunkten lite nu och då (=150-400m långa wheelies), men saknar lite mod... Så jag tar tacksamt emot din feedback
Hoppas inte benny tar illa upp o ser det som påhopp.
Men först o främst flytta bak rumpan. Sen ha raka armar. Ha armarna sträckta från början o luta er tillbaka. Så behöver man inte ha sån höjd på hojen.
Om du tittar så är ryggen helt vertikal. Rumpan bör va i nivå med bakhjulet.
Huvet bör va i nivå med instrumentpanelen om man ska närma sig balanspunkten. Om man inte är över 1,90 vill säga
Huvet bör va i nivå med instrumentpanelen om man ska närma sig balanspunkten. Om man inte är över 1,90 vill säga
Instrumentpanelen/lyktkåpan/framskärmen ska skymma sikten när du närmar dig balanspunkten, så att du kommer behöva kolla mellan armen och handtaget i princip för att se framåtSa du att huvudet bör vara i nivå med instrumentpanelen om man ska närma sig balanspunkten?
Ta det gärna en gång till..
Läste inte hans inlägg så noga....men Larse jag skämtade ju för att han skrev meningen två ggr efter varandra. Tack ändå.
Lindquist: kom på lördag och visa hur man gör
Det är höst!Det är vinter
Lindquist din kvinna, ut imkorrn och kör med oss
Äsch, jag tar väl inte illa upp när någon vill hjälpa till ..och jag är en noob som vill lära mig. Firade 4 veckor med kortet idag med korv och mos på Sibylla.
Tack för tipsen, ska tänka på det. Jag är medveten om att jag klättrar på styret och det var något jag whinade om senast på F18.
Raka armar eller inte, jag har iaf raka när jag slangar med MTB och det är bäst ifall man ska släppa ena handen och vinka till tjejerna.
Ta gärna sista meningen en gång till..
Måste köpa nya stövlar. Mina är så stela att jag inte kan växla på en nakenhoj eller peta på bakbromsen genom att vinkla ned vristen. Funderar på Sidi crossfire SRS som du fick tips om i en tråd. Undra om den är tillräckligt smidig för lite trix?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |