tack för tipsen .. trodde att du skulle kommentera ljus, komposition, vinkel, färg, etc på själva bilden
Kör man bättre bakhjul med ljuset???
tack för tipsen .. trodde att du skulle kommentera ljus, komposition, vinkel, färg, etc på själva bilden
Hoppas inte benny tar illa upp o ser det som påhopp.
Men först o främst flytta bak rumpan. Sen ha raka armar. Ha armarna sträckta från början o luta er tillbaka. Så behöver man inte ha sån höjd på hojen.
Om du tittar så är ryggen helt vertikal. Rumpan bör va i nivå med bakhjulet.
Huvet bör va i nivå med instrumentpanelen om man ska närma sig balanspunkten. Om man inte är över 1,90 vill säga
Huvet bör va i nivå med instrumentpanelen om man ska närma sig balanspunkten. Om man inte är över 1,90 vill säga
Först och främst är det jag på bilden med 990:an
För det andra så lär jag mig fortfarande, började säsongen med ryckiga wheelies på tvåan, upp snabbt å pang ner lika fort igen... Nu däremot så lyckas jag tangera balanspunkten lite nu och då (=150-400m långa wheelies), men saknar lite mod... Så jag tar tacksamt emot din feedback
Först och främst är det jag på bilden med 990:an
För det andra så lär jag mig fortfarande, började säsongen med ryckiga wheelies på tvåan, upp snabbt å pang ner lika fort igen... Nu däremot så lyckas jag tangera balanspunkten lite nu och då (=150-400m långa wheelies), men saknar lite mod... Så jag tar tacksamt emot din feedback
Hoppas inte benny tar illa upp o ser det som påhopp.
Men först o främst flytta bak rumpan. Sen ha raka armar. Ha armarna sträckta från början o luta er tillbaka. Så behöver man inte ha sån höjd på hojen.
Om du tittar så är ryggen helt vertikal. Rumpan bör va i nivå med bakhjulet.
Huvet bör va i nivå med instrumentpanelen om man ska närma sig balanspunkten. Om man inte är över 1,90 vill säga
Huvet bör va i nivå med instrumentpanelen om man ska närma sig balanspunkten. Om man inte är över 1,90 vill säga
Instrumentpanelen/lyktkåpan/framskärmen ska skymma sikten när du närmar dig balanspunkten, så att du kommer behöva kolla mellan armen och handtaget i princip för att se framåtSa du att huvudet bör vara i nivå med instrumentpanelen om man ska närma sig balanspunkten?
Ta det gärna en gång till..
Läste inte hans inlägg så noga....men Larse jag skämtade ju för att han skrev meningen två ggr efter varandra. Tack ändå.
Lindquist: kom på lördag och visa hur man gör
Det är höst!Det är vinter
Lindquist din kvinna, ut imkorrn och kör med oss
Äsch, jag tar väl inte illa upp när någon vill hjälpa till ..och jag är en noob som vill lära mig. Firade 4 veckor med kortet idag med korv och mos på Sibylla.
Tack för tipsen, ska tänka på det. Jag är medveten om att jag klättrar på styret och det var något jag whinade om senast på F18.
Raka armar eller inte, jag har iaf raka när jag slangar med MTB och det är bäst ifall man ska släppa ena handen och vinka till tjejerna.
Ta gärna sista meningen en gång till..
Måste köpa nya stövlar. Mina är så stela att jag inte kan växla på en nakenhoj eller peta på bakbromsen genom att vinkla ned vristen. Funderar på Sidi crossfire SRS som du fick tips om i en tråd. Undra om den är tillräckligt smidig för lite trix?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |