Då har jag antagligen gjort fel hela tiden då? Men de flesta som jag har pratat med som är duktiga på att köra på slangen använder inte koppling.
Jag är NYBÖRJARE när det kommer till slangning. Får träna i morgon..
Referera gärna
Då har jag antagligen gjort fel hela tiden då? Men de flesta som jag har pratat med som är duktiga på att köra på slangen använder inte koppling.
Jag är NYBÖRJARE när det kommer till slangning. Får träna i morgon..
Är det bara gas och broms man balanserar med på balanspunkten eller även koppling?
jaja.. glömde inte bort kroppen men höll mig till själv MC:n. Ok, men du har alltså kontroll med kopplingen ibland när du kör riktigt långsamt?
hehe.. lugn nu min pojk (för att använda ditt ordförråd)
Jag förbereder mig mentalt och vips så sitter det utan att jag har tränat praktiskt... eller nåt åt det hållet. Det hjälper iaf att ha mer kunskap innan man börjar öva.
Teori och praktik skiljer sig lite från att dra i struten en fredag jämfört att åka på ett hjul. Handlar mer om kontroll och balls det är därför dom som "fegar" ur aldrig lyckas åka längre än 10 meter.
Bakhjulskungen har talat.....
Till skillnad från dig som inte gjort någonting kreativt i denna tråd överhuvudtaget. När jag tog lappen i juni var det likadant. 90% sitter och runkar utan resultat eller vägledning till nybörjare.
Då det sagts redan i tråden om hur man slangar så anser jag inte att jag behöver säga något som folk redan vet.....
jaja.. glömde inte bort kroppen men höll mig till själva MC:n. Ok, men du har alltså kontroll med kopplingen ibland när du kör riktigt långsamt?
Bakhjulskungen har talat.....
Peter North har ju rätt i det hans säger ang att fega. fegar man och inte vågar tänja på gränserna kommer man inte komma mer än 5-10m.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|