Har en fråga där bara. Ska man fylla på lite extra olja i moton när man ska hålla på att åka på bakhjulet? Så att motor inte får för lite olja och ger upp det! För det blir ju fel lutning på allt.
mycket prat om att koppla upp sig på slangen ...min reser sig utan kopplingshjälp på 2an ... vridmoment kallas det
Lycka till alla
Det gör min R1a med men jag kopplar upp den ändå..
Lär dig så förstår du!
kan redan ..ville bara stila lite
ps givetvis går det utan på en r1 ...retades lite med alla 600 åkare
mycket prat om att koppla upp sig på slangen ...min reser sig utan kopplingshjälp på 2an ... vridmoment kallas det
Lycka till alla
Beror en aning på hur du kör, om du bara kör låga power wheelies, ligger högt och kör långt eller balanserar runt på parkeringar.Har en fråga där bara. Ska man fylla på lite extra olja i moton när man ska hålla på att åka på bakhjulet? Så att motor inte får för lite olja och ger upp det! För det blir ju fel lutning på allt.
Hej nä men nästa jag är från Falköping och har alltid bott här.[/QUOTE
har inte sett dig ute på gatorna ... kanske har lust att åka nån tur nån dag framöver ..samla ihop lite folk
Lycka till alla
2:an? Pffff, störtlöjligt. Själv vrider jag upp den på 3:an. Vad har vi lärt oss av det här? Det finns alltid någon som är värre.
Så snart ger sig nån turbo snubbe in här och berättar att han vrider upp den på 5:an i 280km/h.....
Har börjat försöka mig på slanga lite med en z750. Tycker de är skit svårt att plocka upp den på bakhjulet. Försöker koppla men den gör bara små skutt. Nån som har några tips?
Måste köpa nya stövlar. Mina är så stela att jag inte kan växla på en nakenhoj eller peta på bakbromsen genom att vinkla ned vristen. Funderar på Sidi crossfire SRS som du fick tips om i en tråd. Undra om den är tillräckligt smidig för lite trix?
Oftast så är det höga varvtal på hojen när man färdas på bakhjulet, speciellt om man precis börjat. Något som jag märkt/hört är att snuten oftast tar dig för att du har för högt ljud på hojen, för vem kör omkring med original röret eller db-killer? i somras togs tre killar på S-rakan när de körde på bakhjulet, alla för att de hade för högt ljud när de körde så kör på bakhjulet men stoppa en strumpa i avgasröret!
är grymt nöjd med mina sidi stövlar. otroligt mjuk o go!
tror nog att det funkar för trix på en motard.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |