Sillgrissla
El presidente
Silvertejpen vet jag ingenting om.. men skulle tippa på att vaselinet sitter innanför det sista lagret
Om jag ska åka och tjöpa glass 200 m tar jag alltid på mig dubbla ställ, crosstövlar, grytlapp och kyskhetsbälte. På senare tid även nackkrage. Blotta tanken på att eventuelt kunna utsättas för minimal risk att skadas spoilerar hela upplevelsen med att köra hoj.
Det vore väl i så fall 155 T-shirts + skinnställ, hjälm, handskar, stövlar och sedan komma ut från från Burger King gränsla en Boss och längs Avenyn upp till Götaplatsen.Tror man skall rådfråga detta proffs. Undrar om man kan bräcka rekordet fast med skinnställ?
https://www.youtube.com/watch?v=r6tlw-oPDBM
Har bakre fotpinnar nerfällda?Jag brukar ha lite svårt med smygstart i uppförsbacke när jag har dubbla hanskar på mig. Svårt att hitta och känna dragläget, lixom. Vad är er erfarenhet? Hur gör ni för att inte få kärringstopp?
Nej för fanken, diskhandskar är Old school! Kör man 60- eller 70-talare så ska minst ett par diskhandskar på,punGt!
Glöm inte att matcha dem med frottékalsonger
F--n, å jag som enbart har nyare hojar.
Visste att något var fel när de andra tuffa hojförarna blängde på mig i ögonvrån.
Men frottékalsonger? Ska de vara de med häng eller de tajta stringvarianterna som kommer starkt nu på sensommaren?
Med häng naturligtvis, hur skall du annars få plats med de korta benkläderna av Banlon under?
String gäller enbart om du kör KTM och då bara i kombination med vadarstövlar utanpå skinnställen.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|